Volkswagen traži snažniju potporu: "Trebaju nam ciljani državni poticaji"

Mlađi i moderniji kupci automobila, osobito u Kini, najvećem svjetskom automobilskom tržištu, nisu baš skloni njemačkim markama.

Hina | 18.08.2025. / 12:04 komentari
Volkswagen, ilustracija (Foto: Volkswagen)

Volkswagen traži od države uvođenje ciljanih potpora kako bi se ubrzao prelazak na električna vozila, izjavio je Volkswagenov direktor prodaje Martin Sander.

tri vijesti o kojima se priča Tibetanske antilope Sve to na 5G Kineski nadzor prešao je sve granice: Ovakav nadzorni sustav ne postoji nigdje na svijetu Gledanje pornografije Što može poći po zlu? Radikalan zakon stupio na snagu: Ako želite gledati pornografiju, snimite selfie ili pokažite osobne dokumente Jim Farley Stižu uskoro Rukavica u lice Tesli i Kinezima: Automobilski div najavio jeftinija električna vozila

Trebaju nam jasniji signali i ciljani državni poticaji kako bismo prevladali sumnjičavost privatnih kupaca i povećali potražnju u tom segmentu, istaknuo je Sander.

Većinu registracija novih električnih vozila sada obavljaju kompanije, koje dobivaju posebne porezne olakšice, objasnio je direktor tijekom govora u sjevernonjemačkom gradu Emdenu.

U petak je Volkswagen proslavio isporuku milijun i petsto tisućitog potpuno električnog vozila iz serije ID u pogonu u Emdenu, gdje se proizvode samo električna vozila.

Premijer savezne države Donje Saske Olaf Lies pohvalio je tvornicu, nazvavši je pravim primjerom za tranziciju automobilskog sektora.

Prema podacima Volkswagena, u prvoj polovini 2025. u ukupnom broju električnih vozila registriranih u Njemačkoj najveći je udio imao upravo model ID.7 Tourer, koji se proizvodi u Emdenu.

Međutim, sporo prihvaćanje električnih vozila i dalje opterećuje njemačku automobilsku industriju.

Njemački proizvođači 'prespavali' su prelazak na električna vozila, izjavio je Frank Schwope, analitičar za automobilski sektor i predavač na Sveučilištu primijenjenih znanosti za mala i srednja poduzeća u Berlinu.

Mlađi i moderniji kupci automobila, osobito u Kini, najvećem svjetskom automobilskom tržištu, nisu baš skloni njemačkim markama, dodao je Schwope.

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti