America Online, tvrtka poznata i pod nazivom AOL, akvizicijom je stekla prava nad još jednim medijem, ovaj puta Huffington Postom.

Nakon što su kupili TechCrunch za 15 milijuna dolara, i Engadget, posao sklopljen između AOL-a i Huffington Posta vrijedan je 300 milijuna dolara u gotovini, te 15 milijuna u dionicama.

Suosnovičaca Huffington Posta Arianna Huffington postat će predsjednica glavnog urednika za sve sadržaje AOL-a, što znači da će biti odgovorna za sve teme koje stižu sa AOL-a od tehnologije, zabavnih videa, ženskog dijela pa sve do lokalnog dijela. Nova grupa od sada će se zvati Huffington Post Meda Group.

Zašto je AOL kupio Huffington Post? Kupnjom Huff Posta, AOL je proširio svoj portfolio novosti kako bi konkurirao Yahoou te Googleu kao i ostalim tradicionalnim medijskim online kompanijama.

Huffington Post Meda Group biti će zadužena za sve važnije blogove u koji spadaju i TechCrunch i Engadget, a trenutni CEO Eric Hippeau i direktor prihoda Greg Coleman napustit će kompaniju, piše AllThingsD.

Sa svojih 117 milijuna jedinstvenih čitatelja u SAD-u, te 270 milijuna u svijetu, ova organizacija će postati nova generacija američke medijske kompanije koje će biti fokusirana na sadržaj, zajedinštvo i društveni život, istaknuo je CEO AOL-a Tim Armstrong.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju