Kao bežični zvučnik, Appleov HomePod fantastičan je uređaj namijenjen ljubiteljima glazbe, no kao pametni zvučnik, ovo je preskup i previše ograničen uređaj koji je namijenjen samo malom broju korisnika – ovako možemo sumirati većinu recenzija Appleova zvučnika koji se od početka godine može kupiti na određenim tržištima.
Ograničenost samo na Appleove servise, odnosno podrška samo za Apple Music, a ne i Spotify i slične servise, glasovni asistent Siri koji na ovom zvučniku nema sve opcije kao i na iPhoneu (a koji po mogućnostima ionako zaostaje za Amazovim i Googleovim zvučnikom) te, naravno, velika cijena od 349 dolara razlozi zbog kojih, prema nedavnim izvještajima medija, Apple trenutno gomila zalihe neprodanih zvučnika.
Posljednje glasine vezane uz azijske proizvođače komponenti kažu kako bi Apple uskoro mogao predstaviti novi zvučnik koji će biti cjenovno pristupačniji i navodno bi njegova cijena trebala iznositi 199 dolara. Zanimljivo, glasine kažu kako bi se ovaj zvučnik trebao razviti pod brendom Beats, što govori kako će fokus ove kompanije ponovno biti na kvaliteti zvuka, odnosno bit će namijenjen prvenstveno ljubiteljima glazbe, a ne korisnicima koji traže pametan zvučnik.
Trenutno nema informacija hoće li zvučnik Beats imati slična ograničenja kao i HomePod, poput ograničenog glasovnog asistenta, nemogućnosti kontrole drugih glazbenih servisa i slično.
HomePod i Beats zvučnik?
Na stranici 9to5 Mac podsjećaju kako su i ranije mrežom kružile glasine o jeftinijem HomePodu, pa postoji mogućnost kako Apple razvija jeftiniji HomePod s podrškom za Siri i još jedan zvučnik koji će nositi brend Beats. Naravno, ove su informacije sada u razini nagađanja, a kakvi su Appleovi pravi planovi, trebali bismo saznati već tijekom ove godine. Naime, te ranije glasine govorile su kako bi se Appleov jeftiniji zvučnik na tržištu trebao pojaviti krajem ove godine kako bi bio dostupan za blagdansko šoping razdoblje.
Sličan je plan bio i za originalni HomePod, no Apple je kasnio s njegovim razvojem i proizvodnjom pa su propustili ključno blagdansko razdoblje tijekom kojeg se najviše troši – da nisu odgodili dolazak na tržište, prodajne brojke sigurno bi bile puno veće u odnosu na oko 600 tisuća, koliko je Apple prodao tijekom prvog kvartala.