Apple svako malo sve dublje ulazi u tržište automobila. Prvo sa iPodima, kasnije s CarPlay-om, a sada i s investicijom u Didi Chuxing, svojevrsni “kineski Uber”.

“Investirali smo iz nekoliko strateških razloga, uključujući šansu da naučimo više o kineskom tržištu”, istaknuo je Tim Cook. Naime, Apple svako malo ima problema s kineskom regulativom, a zadnje vrijeme ukinuli su im mogućnost prodaje knjiga preko svoje aplikacije trgovinama.

Kina je od velike strateške važnosti za Apple, što govori i o njihovom agresivnom ulasku na ovo tržište. Isto tako, nije tajna niti novost da Apple radi na svojoj verziji električnog automobila, koji bi mogao u dogledno vrijeme postati i autonomni automobil, te prevoziti putnike po Kini i diljem svijeta.

Samo Didi Chuxing trenutno drži 87 posto kineskog tržišta, te je u partnerstvu s Lytfom, a ima 300 milijuna korisnika u 400 kineskih gradova te obavi oko 11 milijuna vožnji dnevno.

Bit će svakako zanimljivo vidjeti zašto je Apple podupro Didi Chuxing.