Apple svako malo sve dublje ulazi u tržište automobila. Prvo sa iPodima, kasnije s CarPlay-om, a sada i s investicijom u Didi Chuxing, svojevrsni “kineski Uber”.

“Investirali smo iz nekoliko strateških razloga, uključujući šansu da naučimo više o kineskom tržištu”, istaknuo je Tim Cook. Naime, Apple svako malo ima problema s kineskom regulativom, a zadnje vrijeme ukinuli su im mogućnost prodaje knjiga preko svoje aplikacije trgovinama.

Kina je od velike strateške važnosti za Apple, što govori i o njihovom agresivnom ulasku na ovo tržište. Isto tako, nije tajna niti novost da Apple radi na svojoj verziji električnog automobila, koji bi mogao u dogledno vrijeme postati i autonomni automobil, te prevoziti putnike po Kini i diljem svijeta.

Samo Didi Chuxing trenutno drži 87 posto kineskog tržišta, te je u partnerstvu s Lytfom, a ima 300 milijuna korisnika u 400 kineskih gradova te obavi oko 11 milijuna vožnji dnevno.

Bit će svakako zanimljivo vidjeti zašto je Apple podupro Didi Chuxing.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju