Mlađa populacija općenito brže prihvaća nove tehnologije i prilagođava se trendovima pa upravo mladi najviše koriste društvene mreže i aplikacije za komunikaciju. Zahvaljujući takvim aplikacijama, mladi mogu jednostavnije i učinkovitije koristiti i prihvatiti neke druge usluge i servise.
Korištenje komunikacijskih platformi, među inim, može im uvelike olakšati i komunikaciju s bankama i korištenje bankarskih usluga. Kako je objasnila Berina Tanović, direktorica prodaje u Rakuten Viberu, mladima su takve aplikacije poznate i s njima se ugodno osjećaju pa im zato njihovo korištenje može poboljšati korisničko zadovoljstvo pri komunikaciji s bankama.
Načini na koji se to iskustvo može poboljšati i kako banke mogu iskoristiti prednosti takvih aplikacija su brojni, a Tanović je spomenula neke od njih.
Korištenje chatbota za pomoć korisnicima. Chatbotovi omogućuju automatiziranu cjelodnevnu podršku za uobičajene upite i probleme, što korisnicima i bankama štedi vrijeme te je riječ o instantnoj usluzi kakvu današnji mladi očekuju.
Slanje posebnih ponuda i akcija na temelju korisničkih preferencija, korištenje mogućnosti personalizacije aplikacija za slanje poruka. Npr. za korisnike koji često putuju, rezerviraju letove i vožnje, banka može ponuditi posebnu karticu za putovanja.
Pružanje 1-na-1 razgovora između banaka i potrošača, personalizirane podrške i pomoći, čime se može dodatno personalizirati iskustvo korištenja usluga.
Stavljanje nativnih oglasa usluga unutar aplikacije radi promocije i podizanja svijesti o brendu, što je posebno korisno u aplikacijama koje imaju nativne oglašivačke pozicije čime se oglasi prirodno integriraju u korisničko sučelje.
Odabir usluga direktno putem aplikacija za slanje poruka.
Dijeljenje ažuriranih informacija o dostavi kreditnih kartica, transakcijama, stanju računa i drugim važnim obavijestima - ove opcije traži više od tri četvrtine potrošača.
Promicanje financijske pismenosti i obrazovanja. O bankama ovisi kakav će sadržaj kreirati, a taj bi sadržaj trebao pomoći mladima u boljem upravljanju financijama.
Plaćanje računa direktno iz aplikacija za slanje poruka.
Ovo su samo neke od mogućnosti koje su na raspolaganju bankama te Tanović smatra kako će uključivanje aplikacija u komunikacijsku strategiju banaka od velike važnosti za uspostavljanje trajnog i kvalitetnog odnosa s mlađim generacijama.