Banke se s mlađim korisnicima mogu bolje povezati putem aplikacija za slanje poruka

Korištenje komunikacijskih platformi, među inim, može im uvelike olakšati i komunikaciju s bankama i korištenje bankarskih usluga

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 13.06.2023. / 13:06

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Mlađa populacija općenito brže prihvaća nove tehnologije i prilagođava se trendovima pa upravo mladi najviše koriste društvene mreže i aplikacije za komunikaciju. Zahvaljujući takvim aplikacijama, mladi mogu jednostavnije i učinkovitije koristiti i prihvatiti neke druge usluge i servise.

Korištenje komunikacijskih platformi, među inim, može im uvelike olakšati i komunikaciju s bankama i korištenje bankarskih usluga. Kako je objasnila Berina Tanović, direktorica prodaje u Rakuten Viberu, mladima su takve aplikacije poznate i s njima se ugodno osjećaju pa im zato njihovo korištenje može poboljšati korisničko zadovoljstvo pri komunikaciji s bankama.

Viberov Business Inbox Viber radi na razvoju superaplikacije koja će dodatno olakšati komunikaciju između brandova i korisnika te smanjiti rizik od prijevara

Načini na koji se to iskustvo može poboljšati i kako banke mogu iskoristiti prednosti takvih aplikacija su brojni, a Tanović je spomenula neke od njih.

Korištenje chatbota za pomoć korisnicima. Chatbotovi omogućuju automatiziranu cjelodnevnu podršku za uobičajene upite i probleme, što korisnicima i bankama štedi vrijeme te je riječ o instantnoj usluzi kakvu današnji mladi očekuju.

Slanje posebnih ponuda i akcija na temelju korisničkih preferencija, korištenje mogućnosti personalizacije aplikacija za slanje poruka. Npr. za korisnike koji često putuju, rezerviraju letove i vožnje, banka može ponuditi posebnu karticu za putovanja.

Pružanje 1-na-1 razgovora između banaka i potrošača, personalizirane podrške i pomoći, čime se može dodatno personalizirati iskustvo korištenja usluga.

Stavljanje nativnih oglasa usluga unutar aplikacije radi promocije i podizanja svijesti o brendu, što je posebno korisno u aplikacijama koje imaju nativne oglašivačke pozicije čime se oglasi prirodno integriraju u korisničko sučelje.

Odabir usluga direktno putem aplikacija za slanje poruka.

Slika nije dostupna Čak 82 posto potrošača očekuje trenutačni odgovor na svoje upite pa se tvrtke okreću aplikacijama za dopisivanje

Dijeljenje ažuriranih informacija o dostavi kreditnih kartica, transakcijama, stanju računa i drugim važnim obavijestima - ove opcije traži više od tri četvrtine potrošača.

Promicanje financijske pismenosti i obrazovanja. O bankama ovisi kakav će sadržaj kreirati, a taj bi sadržaj trebao pomoći mladima u boljem upravljanju financijama.

Plaćanje računa direktno iz aplikacija za slanje poruka.

Ovo su samo neke od mogućnosti koje su na raspolaganju bankama te Tanović smatra kako će uključivanje aplikacija u komunikacijsku strategiju banaka od velike važnosti za uspostavljanje trajnog i kvalitetnog odnosa s mlađim generacijama.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti