BBC uvodi lokacijske usluge na glazbenom festivalu

Vodeći glazbeno-zabavni radio BBC-a Radio 1 uvodi novi eksperiment glede lokacijskih usluga koji će svoje svijetlo dana doživjeti na Big Weekend festivalu ovaj mjesec.

Zimo
Zimo
Zimo | 04.05.2011. / 15:34 komentari
BBC uvodi lokacijske usluge na glazbenom festivalu

Vodeći glazbeno-zabavni radio BBC-a Radio 1 uvodi novi eksperiment glede lokacijskih usluga koji će svoje svijetlo dana doživjeti na Big Weekend festivalu ovaj mjesec.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Sudionici festivala, koji će se održati 14. i 15. svibnja, imati će mogućnost putem preglednika svojih mobitela checkirati koje izvođače slušaju ili gledaju. Ovo je ujedno i prva javna aplikacija ovakvog tipa.

Aplikacija koristi Facebookov Connect i izgrađena je van samog Facebooka, odnosno koristi se pomoću BBC-ovog URL-a.

Ben Chapman iz BBC-a istaknuo je kako je sve ovo eksperiment da vide kako će sudionici koristiti ovaj način lokacijskih usluga, te kakva bi uloga BBC-a mogla biti na tržištu.

'Lansirat ćemo aplikaciju kako bi razumjeli kako će je ljudi koristiti. Pratit ćemo koje podatke korisnici objavljuju, te ćemo ih iskoristiti u svrhe lokacijskih usluga. Ukoliko uspijemo pronaći pravi način, razmotrit ćemo kako spojiti Facebook Places u korist BBC-a.' - istaknuo je Chapman.

Osim lokacijskih usluga BBC povećava količinu prijenosa uživo i ekskluzivne backstage snimke, te video intervjue sa glazbenicima koji će gostovati na festivalu, a svi će se zapisi moći pratiti na njihovoj webstranici.

Također, 6 DJ-a Radio 1 koristiti će Twitter kako bi pisali o osobno najboljim nastupima, uz naravno video i playliste. Chapman navodi kako je cilj transformirati radijske DJ-e sa analognog načina na digitalni.

'Istražujemo kako proširiti slušanje radija uživo te samo iskustvo kako bi slušatelji mogli saznati više o glazbi koju slušaju i sve to u realnom vremenu.' - navodi Chapman koji nadodaje kako se razmatraju i razne mogućnosti nagrađivanja svojih korisnika, no mora se paziti kako se planovi ne bi pomiješali sa njihovom osnovnom strategijom -- biti otvoren prema svima.

Via Nma

Vezane vijesti