Bračko vino Stina ovih je dana osvojilo zlato na natjecanju European Design Awards u Helsinkiju. To je već sedma nagrada ovom jedinstvenom hrvatskom vinskom brandu, premda je tek nedavno izašao na tržište. Osim priznanja za najbolju vinsku ambalažu u Europi, Stina je prije samo mjesec dana ovjenčana i broncom na prestižnom svjetskom natjecanju Art Directors Club, prenosi Poslovni.hr.

Također, Stinin pošip je treće najbolje ocijenjeno bijelo vino prema The Wine Gang na nedavno održanom sajmu London International Wine Fair, zadobivši time interes britanskih distributera, a vino je već prisutno i na njemačkom tržištu.

Stina je i nositelj titule najbolje ambalaže hrvatskog proizvoda/serije – vina na ovogodišnjem Cropacku, te nagrade za Najinspirativniju ideju i Najbolji art direction na ovogodišnjoj IdejiX, natjecanju koje ocjenjuje najbolje od tržišnih komunikacija u Hrvatskoj.

Stina je brand vina s otoka Brača napravljenog od autentičnih sorti pošip, plavac mali i opol. Brandoctor je istraživanjem otoka došao do zaključka kako je Brač jedinstven i poznat po svojem bijelom kamenu, kao i po brojnim umjetnicima. Na Braču su rođeni mnogi poznati hrvatski pjesnici, književnici, kipari i slikari.

Brački kamen je izvor inspiracije zbog svoje ljepote, ali ujedno i simbol tegoba kada je riječ o vinarstvu. Zbog toga je odabrano ime Stina, prema simbolu otoka Brača, te je osmislen način kako povezati ta dva elementa, brački kamen i umjetnike, u jednu priču.

Etiketa za vino Stina predstavlja komad kamena koji poziva kipara da ga oblikuje, to je bijelo platno koje poziva slikara da ga oslika, komad bijeloga papira koji poziva pjesnika, pisca ili glazbenika da napiše pjesmu, priču ili sklada glazbu.

Više o Branddoctoru i agenciji Bruketa&Žinić, koji su autori ovog dizajna, pročitajte ovdje.

[gallery order='DESC' orderby='title']

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju