Domaće tehnološko rješenje riješilo sve probleme u digitalizaciji poslovanja ove tvrtke

Riječ je o rješenju preko kojeg ovaj hrvatski distributer pića ostvaruje više od 1,3 milijuna eura prosječnog mjesečnog prihoda.

Martina Čizmić | 17.03.2023. / 16:51

Digitalizacija, ilustracija (Foto: Human)

Digitalizacija poslovanja nije uvijek ni jednostavan ni jeftin proces. Pogotovo kad je u pitanju B2B poslovanje. No, jedno pametno rješenje, koje je napravljeno i prilagođeno potrebama tvrtke Roto dinamic, ne samo da je digitaliziralo poslovanje, već je i nominirano za MIXX nagrade za najbolji digitalni proizvod u Hrvatskoj.

Riječ je o rješenju preko kojeg ovaj hrvatski distributer pića ostvaruje više od 1,3 milijuna eura prosječnog mjesečnog prihoda.

Kako pojašnjavaju iz tvrtke Human, koja je rješenje razvila, proces naručivanja hrane i pića za ugostitelje oduvijek je predstavljao svojevrsno usko grlo unutar modela distribucije. Iako drže 30 posto tržišnog udjela u distribuciji pića u Hrvatskoj, postupak naručivanja za ovu tvrtku bio je zamoran, nepouzdan i obavljao se u potpunosti ručno. Pozivni centar i prodajni predstavnici bili su pod sve većim pritiskom i stalnom potrebom za dodatnim osobljem, a ugostitelji nisu bili sigurni da će njihove telefonske narudžbe biti obrađene i isporučene na vrijeme. Roto i Human prepoznali su priliku i odgovorili tržištu B2B aplikacijom koja je u potpunosti digitalizirala i optimizirala proces narudžbi za poslovne korisnike.

Glavni problem riješili smo pristupivši mu u korijenu, na razini pojedinca. Željeli smo vlasnicima barova i restorana olakšati posao i omogućiti im brz i jednostavan način naručivanja i praćenja narudžbe. S druge strane, Roto pozivni centar do sada se najviše bavio ispravljanjem problema nastalih tijekom ručne obrade narudžbi - optimizirali smo ovaj proces i stavili fokus na odnose s klijentima, objasnila je Sandra Vešligaj, operativna direktorica Humana, ujedno i voditeljica projekta razvoja aplikacije.

U prvih šest mjeseci aplikacija je premašila prodajne ciljeve klijenta. Ostvareni udio mobilnih narudžbi u ukupnom HoReCa volumenu iznosio je 18 posto, (KPI je bio 15 posto), a ukupni Roto prihodi porasli su za 5,43 posto. U prvih mjesec dana putem aplikacije obrađeno je 5000+ narudžbi što predstavlja rast od 6,8 posto. Prosječno trajanje obrade narudžbe putem aplikacije postalo je dvostruko kraće od tradicionalnog poziva, a četiri puta brže od e-pošte ili poruke. Gotovo 20 posto zaposlenih u pozivnom centru u međuvremenu je preraspoređeno na druge prodajne aktivnosti.

Kako ističu iz Humana, ovim custom digitalnim rješenjem klijent je dobio i zanimljiv komunikacijski kanal prema svojim korisnicima. Obraćanje jednostavnim, razgovornim jezikom pridonijelo je potpunom doživljaju cjelokupne usluge što ovu aplikaciju razlikuje od sličnih rješenja na tržištu. Proizvod je stabilan, brz i učinkovit jer olakšava naručivanje, prati narudžbu, omogućuje uvid u račune i stanja potrošnje, štedi vrijeme kroz mogućnost ponavljanja narudžbe ili stvaranja popisa često naručenih artikala. Omogućeno je i jednostavnije slanje push obavijesti sa statusom narudžbe. Iskusan Humanov UX team intuitivnim i jasnim korisničkim sučeljem minimalizirao je nedoumice i mogućnost pogreške, što je osiguralo iznimno ugodno korisničko iskustvo.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti