Recenzije, komentari i kritike, pogotovo ako su objavljene na društvenim mrežama i internetskim stranicama, za mnoge su glavni izvori informacija prilikom odabira nekog proizvoda ili usluge. I dok je svima drago pročitati recenziju, tek manji broj ljudi odlučuje se na njeno pisanje. 

S psihološke strane, ljudi će najčešće uložiti vrijeme i trud ostavljajući negativne recenzije, dok se pozitivna iskustva ostati ograničena na eventualne usmene preporuke. Zbog toga, nekoliko negativnih recenzija potencijalno će nadjačati i ostaviti utisak kako proizvod ili usluga nisu na visokoj razini.

Jedino učinkovito rješenje je usredotočiti se na dobivanje pozitivnijih online recenzija klijenata – sve je u tome da se što više postojećih zadovoljnih klijenata motivira da ostave svoje mišljenje, odnosno težimo pozitivnom online word of mouth. Boreći se s online reputacijom u svakom svom dosadašnjem hotelu i biznisu generalno, došao sam na ideju da osmislim najjednostavniji način koji će mi pomoći da moja online reputacija bude realna i proporcionalna stvarnoj kvaliteti usluge koju nudimo. Uz pomoć poslovnih partnera i kolega iz biznisa, došao sam do rješenja i tako je nastao Fast Review. I tako već više od pola godine Fast Review pomaže mnogim tvrtkama da steknu više pozitivnih online recenzija od strane svojih klijenata, objašnjava Petar Aračić, začetnik ove ideje i startupa. Kako nije riječ samo o lokalnoj web platformi dokazuje i činjenica da je potencijal ovog hrvatskog start upa prepoznat i od strane dva velika internacionalna fonda na ovogodišnjem Web summitu, gdje je Fast Review bio pozvan da prezentira svoje rješenje.

Fast Review (Foto: Bojan Zibar)

 

Fast Review bazira se na web aplikaciji, odnosno tehnološkom rješenju koje klijentu pomaže u uspješnijem vođenju poslovanja i jačanju branda. Aplikacija se temelji na postavljanju FastReview kartica unutar objekata, a korisnici usluga samo trebaju prisloniti svoj mobitel na FR karticu, odnosno modul te na taj način ostaviti recenziju. 

Da je ovaj recept izrazito uspješan dokaz su franšize prodane na šest teritorija, a Fast Review ulaganjem u kvalitetne IT stručnjake, korisničkom podrškom te modernom i otvorenom organizacijskom kulturom nastavlja nadograđivati svoju uspješnu aplikaciju. Među klijentima koji su svjesni važnosti online reputacije za njihovo poslovanje i koji su prepoznali Fast Review kao jedino rješenje su hotelske grupacija CrownPlaza, Hilton, Raddison Blu, potom poznati restorani Mime's Trattoria i Johann Francka, Eko taxi, veliki broj privatnih poliklinika, većina poznatih hrvatskih vinara i brojni drugi, a cjenovna pristupačnost privlači i manje klijente. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju