zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Društvene mreže

Društvene mreže osobna su karta benda: Fanovi vole vidjeti i ljudsku stranu glazbenika

Za bendove najvažniji je YouTube, no najbolja promocija i osnovna djelatnost bendova su ipak koncerti, rekao nam je glazbenik i basist Konrad Lovrenčić

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 24.11.2018. / 07:16 komentari

Podijeli

Elemental (Foto: Kristijan Smok) (Foto: Kristijan Smok)

Možemo reći da danas većina bendova, od onih koji tek počinju i traže svoj put do uspjeha pa do iskusnih glazbenika i grupa iza kojih su stotine pjesama i koncerata, ne može zamisliti svoje djelovanje bez profila na društvenim mrežama i kanala na YouTubeu. Ove platforme savršeni su promotivni alati za objavu komentara, fotografija i videozapisa (pogotovo spotova) te su jednostavan i učinkovit način za povezivanje i komunikaciju s fanovima.

tri vijesti o kojima se priča Pad asteroida, ilustracija Sad znamo i to NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena Startaj Hrvatska 23.11. Startaj Hrvatska 2025. Brat i sestra Habada ostaju u Slavoniji, uzgajaju lješnjak i stvaraju vrhunske proizvode! Ostaci grada pod vodom, ilustracija Sad je potrebno iskopavati Jesmo li pronašli izgubljenu Atlantidu? Ovaj istraživač tvrdi da zna gdje je

No korištenje i upravljanje digitalnim alatima i platformama nije jednostavno te, ako žele da njihova online promocija bude što učinkovitija, bendovi moraju imati razvijenu digitalnu strategiju – kombinaciju oglašavanja, komunikacije i objavljivanja zanimljivog sadržaja koji će biti namijenjen ciljanoj publici. Također, korištenje YouTubea putem programa partnerstva omogućuje i priliku za dodatnu zaradu od reklama koje se prikazuju uz videozapise objavljene na Googleovoj videoplatformi.

O tome kako glazbenici i bendovi mogu što uspješnije koristiti digitalne kanale i platforme poput YouTubea, Facebooka i Instagrama razgovarali smo s Konradom Lovrenčićem Konijem, glazbenikom i basistom koji vodi digitalnu strategiju za bendove u kojima svira kao što su Elemental, Mixed up Mary, Kries i Chui te za projekt MIMO udruge Vibra.

Zahvaljujući godinama rada s digitalnim alatima, konstantnoj edukaciji na ovom promjenjivom tržištu, kao i činjenici da doslovno živi glazbu i savršeno je upoznat sa svim tajnama glazbene industrije, njegovo znanje i iskustvo iz prve ruke odličan su putokaz svim (mladim) bendovima koji pokušavaju pronaći dobitnu kombinaciju promocije na YouTubeu, Facebooku i drugim društvenim mrežama.

Također, neprocjenjivo je i offline iskustvo s brojnih nastupa i koncerata te Koni posebno naglašava kako je, kada su glazbenici i bendovi u pitanju, na prvom mjestu sam proizvod, odnosno – kvalitetna glazba. Digitalna strategija od velike je važnosti, no publika se ne ipak stvara na društvenim mrežama i na internetu, ona se stvara i "osvaja" na koncertima.

Za komentar o sadržaju koji prolazi na YouTubeu upitali smo i Remi, zaštitno lice Elementala od osnutka ove grupe.


Nema univerzalnog pravila. Treba koristiti sve!

Objasni nam kako postati dio partnerskog programa na YouTubeu putem kojeg se počinje zarađivati na ovoj platformi?

Za partnership program postoje uvjeti koje kanal treba ispunjavati. Tisuću pretplatnika i 4000 sati pregleda videa u zadnjih 12 mjeseci. U slučaju benda moguće je ući u program partnerstva i s manjim brojkama ako iza benda stoji veća izdavačka kuća i preko svojih kanala predloži kanal za partnership program.

  Elemental (Foto: Kristijan Smok) (Foto: Kristijan Smok)

Na koje sve načine autori zarađuju od YouTubea – samo od oglasa koji se prikazuju unutar videozapisa ili postoje i drugi načini zarade? Jeste li imali nekakva sponzorstva zahvaljujući kojima ste dodatno zaradili pored reklama unutar spotova na YT-u?

Zarada je primarno od reklama. Do sada nisam radio sa sponzorstvima.


Koja se vrsta oglašavanja, tj. oglasa koje ste koristili u promotivnim kampanjama pokazala najučinkovitijom?

Nema univerzalnog pravila. Treba koristiti sve. Postoje tri vrste oglasa – pretraživački, onaj koji se pokazuje na Googleu i vezan je za ključne riječi pretraživanja. Display oglasi koji rade na principu bannera koji se pokazuju na stranicama koje imaju integrirane reklame – banner koji vam se otvori preko videa na YouTubeu, ali ne prekida video i oni baneri koje viđate po portalima i web-stranicama. Treća vrsta je video, oglasi koji se pokazuju prije ili za vrijeme videa koji gledate.

Koja vrsta oglasa radi najbolje, ovisi o kampanji i ciljevima. Mi postavimo sve tri vrste oglasa i analiziramo koji oglas za koju kampanju najbolje radi pa se nakon dva-tri dana koncentriramo na onu vrstu oglasa koja se pokaže najboljom. To su svakodnevna podešavanja, analiziranja, testiranja i praćenja brojki.

 

Na koje se sve načine može povećati broj pregleda, a s time i zarada na ovoj mreži?

Content is king – tako je bilo i tako će i biti. Sadržaj je najvažniji. Kvalitetan sadržaj, bili to spotovi, how to videi, tutoriali ili bilo što treće. Kad imate kvalitetan, primamljiv video i znate kojoj se publici obraćate, imate sve predispozicije za napraviti kvalitetnu kampanju i uložiti u reklame, naravno sve to paralelno uz dijeljenje na društvenim mrežama, člancima na portalima i sve ostale vrste besplatnog marketinga. Zarada je vrlo mala. Nema podatka koliko se zarađuje na tisuću, sto tisuća ili milijun pregleda. Značajnije prihode mogu očekivati oni koji redovito objavljuju videe i imaju desetke tisuća pretplatnika i stotine tisuća pregleda videa.

Ljudi puno više reagiraju na personalizirani sadržaj

Kakav sadržaj najbolje prolazi na YouTubeu – objavljujete li samo spotove ili i neki dodatni sadržaj?

Opet nema pravila što prolazi najbolje. Uglavnom objavljujemo spotove, a za ostali sadržaj priznajem, mogli bismo si dati malo više truda. Imamo nekih ludorija (ne muzičkih) videa na kanalu, a to je zanimljivo ljudima. Ljudi vole vidjeti što se događa i iza scene, na putu, u studiju i svim situacijama u kojima nisu prisutni kao, recimo, na koncertu. To je zdrava znatiželja.

Na priču o sadržaju nadovezala se i Remi:

Shvatili smo koliko god da su spotovi atraktivan sadržaj za YouTube, ljudi puno više reagiraju na personalizirani sadržaj, npr. neke snimke s odlaska na svirke i probe gdje se vidi neko naše pravo ja. Spot će doživjeti veći doseg među ljudima koji slušaju Elemental, a pravim fanovima personalizirani videozapisi puno će više značiti.

Kakav je vaš savjet za glazbenike koji tek počinju – kakvu strategiju primijeniti, postoje li kakvi trikovi s kojima se može prevariti algoritam?

Hahaha trikovi…ima trikova, naravno, tipa kupovanje pretplatnika i pregleda, ali ja tomu ne vidim smisao. Želite li znati koje su stvarne brojke i interes za vas ili vam je bitno da su te brojke što veće? Ako je ovo drugo, samo dajte, ali moguće da će vam kanal biti izbrisan ili nekako onesposobljen. To je trenutno tako, vrijediš koliko imaš pregleda, lajkova, pretplatnika, a to ustvari uopće nije točno.

Ne mogu to dovoljno naglasiti! Otvorite FB, YT, TW, IG ili samo jedan servis od navedenih, ali ga koristite. Društvene mreže su izvrsna osobna karta benda. Digitalno oglašavanje nije nešto što se namjesti i zaboravi, nego se time treba baviti konstantno. Ako se netko u bendu razumije u te stvari, sjajno, nek se uz muziku i time bavi. Ako ne zna nitko, onda ostaje naći jednu od mnogobrojnih firmi koje se time bave, no mladi bendovi obično nemaju sredstava za to pa im ostaje naučiti i proći online tečajeve koji su besplatni.

Savjet za mlade bendove ima i Remi:

Savjet mladim bendovima da stavljaju što više personaliziranog sadržaja povezanog sa sadržajem koji se može vidjeti na Storyju Instagrama, kratki isječci iz bendovskog života, čak i iz privatnog života frontmena ili istaknutijih članova benda, da se pokaže ta neka ljudska strana koja nije toliko režirana kao spot.

Što se tiče zarade, bitno je za svaki bend i izvođača da monetizira svoj kanal i preporučila bih da pokušaju videosadržaj odvojiti od diskografske kuće jer diskografska kuća uprihodi i sitan novac koji se zaradi od YouTubea. Kažem sitan jer smo daleko od nekih svjetskih standarda zarađivanja od YouTubea, za sada se to više vrti na nekoj popularnosti, a manje na zaradi, izuzev youtubera koji su izuzetni popularni u regiji.

Najbolja promocija i osnovna djelatnost benda su koncerti

Konrad Lovrenčić (Foto: Soundreport) (Foto: Soundreport)

Možeš li ocijeniti koliko je vama pomagao YouTube u promociji, privlačenju novih fanova i, naravno, zaradi?

Kod nas se glazba najviše sluša preko YouTubea, tako da puno pomaže, a koliko točno, teško je reći. Dosta. Ja držim da treba koristiti sve načine promocije, od flayera i naljepnica do društvenih mreža i Googleovih oglasa. Što god se pokaže da funkcionira za bend. U slučaju Elementala, kada je album Male stvari bio hit album, YouTube nije postojao, što je znak da je album prošao zbog glazbe, a ne marketinških trikova.


Kako funkcionira Elemental i vaša online strategija, reci nam nešto više o tome?

S obzirom na to da imamo više od 22 000 pretplatnika na YouTubeu, na Facebooku 70000 lajkova, na Twitteru 2600 followera i 5600 pratitelja na Instagramu, stvorili smo dobru bazu tijekom godina. Naša strategija se bazira na tome da svi koju su pretplaćeni na naše kanale budu prvi na meti oglašavanja jer su to ljudi koje novosti o bendu zanimaju, a zatim ciljamo one za koje mislimo da bi ih moglo zanimati. Napravimo sve vrste kampanja na FB i YT pa analiziramo i pratimo koja kampanja i koji oglas najbolje kotiraju. U Elementalu se time bavimo naš manager Zvone i ja.

 

Osim YouTubea, s kojim se još kanalima najviše služite te koji bi kanal za uspjeh Elementala ocijenio najvažnijim, YouTube ili Facebook?

Osim YouTubea, imamo profil na Facebookuu, Instagramu i Twitteru. Iako su drušvene mreže prihvaćene i veliki postotak ljudi ih koristi, ipak su to zatvorene zajednice pa se preko Google adsa i display kampanja reklamiramo na portalima i web-stranicama koje imaju bannere za one koji ne koriste nijedan od tih servisa. Na Facebooku su ljudi koji su naša ciljana publika najaktivniji.

YouTube je najvažniji za nas kao bend jer će se pjesme i spotovi tamo tražiti, a ukupan doseg je zbroj svih servisa. Analitiku treba pratiti i skupljati podatke o publici i njihovim navikama, ali ipak su nabolja promocija i osnovna djelatnost benda koncerti. 

 

I za kraj, reci nam kakvi su ti planovi vezani uz nastupe do kraja godine. 

S bendom Chui sviram u Splitu u Kocki 30.11., Mixed up Mary će imati promociju novog albuma u KSET-u 6.12., u Poreču sviram s Elementalom 7.12. pa onda Chui u Zagrebu u Saxu 8.12.. Elemental slavi dvadeset godina u Tvornici kulture 14. i 15.12., dok Mixed up Mary ima koncert u Velikoj Gorici 19.12.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Veliki pad bitcoina: Analitičar tvrdi kako bi vrijednost mogla pasti na samo 10 tisuća dolara
Koliko je to uopće realno?
Veliki pad bitcoina: Analitičar tvrdi kako bi vrijednost mogla pasti na samo 10 tisuća dolara
Komarce mrzimo zbog njihovog alata za sisanje krvi, no znanstvenici su otkrili da se isti može upotrijebiti na čudesan način
Tehnologija iz prirode
Komarce mrzimo zbog njihovog alata za sisanje krvi, no znanstvenici su otkrili da se isti može upotrijebiti na čudesan način
Počelo je! Meta je nekim korisnicima poslala mail da izbrišu svoje račune na Facebooku i Instagramu
I Threadsu
Počelo je! Meta je nekim korisnicima poslala mail da izbrišu svoje račune na Facebooku i Instagramu
Konačno alternativa injekcijama? Tableta koja topi kilograme čeka konačno odobrenje
Odlična vijest
Konačno alternativa injekcijama? Tableta koja topi kilograme čeka konačno odobrenje
Na Deloitteovu popisu najbrže rastućih tehnoloških tvrtki srednje Europe nalazi se i 7 hrvatskih
Svaka čast
Na Deloitteovu popisu najbrže rastućih tehnoloških tvrtki srednje Europe nalazi se i 7 hrvatskih
Brat i sestra Habada ostaju u Slavoniji, uzgajaju lješnjak i stvaraju vrhunske proizvode!
Startaj Hrvatska 2025.
Brat i sestra Habada ostaju u Slavoniji, uzgajaju lješnjak i stvaraju vrhunske proizvode!
Jesmo li pronašli izgubljenu Atlantidu? Ovaj istraživač tvrdi da zna gdje je
Sad je potrebno iskopavati
Jesmo li pronašli izgubljenu Atlantidu? Ovaj istraživač tvrdi da zna gdje je
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Sad znamo i to
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
NASA na Marsu otkrila nešto što nije očekivala: Jesu li to tragovi svemirskog posjetitelja?
Privuklo pozornost
NASA na Marsu otkrila nešto što nije očekivala: Jesu li to tragovi svemirskog posjetitelja?
Matematičari hvale Googleov AI: "Nudi mogućnost bavljenja matematikom u dosad neviđenim razmjerima"
Nije problem, već naprotiv
Matematičari hvale Googleov AI: "Nudi mogućnost bavljenja matematikom u dosad neviđenim razmjerima"
Znanstvenici su pronašli ogromnu pukotinu ispod jednog od vulkana u našem susjedstvu
Što to točno znači?
Znanstvenici su pronašli ogromnu pukotinu ispod jednog od vulkana u našem susjedstvu

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Evakuirana škola u Zagrebu, roditelji dobili obavijest: "Rekli su da djecu pošaljemo kući, ne znamo što se događa..."
reagirala policija
Evakuirana škola u Zagrebu, roditelji dobili obavijest: "Rekli su da djecu pošaljemo kući, ne znamo što se događa..."
Starica uhićena u bjelovarskoj bolnici
Priča s tužnom pozadinom
Vijest o uhićenju bake (82) uznemirila je Hrvatsku: "Situacija je postala neizdrživa..."
Stigla promjena vremena, snijeg pada u dijelovima Hrvatske
Hrvatska pod snijegom
FOTO Hrvatska na udaru snježnog kaosa! Snijeg već pada, pogledajte gdje će ga biti najviše
show
Tko je nova Miss Universe Fatima Bosch?
odnijela pobjedu
Tko je nova Miss Universe? Iza nje je ogroman skandal s početka izbora
Doris Dragović o novom albumu, svom starom hitu koji je postao nova himna nogometaša Hajduka, ali i operaciji kojoj se nedavno podvrgnula
''doktor je odlučio što treba''
Doris Dragović o nedavnoj operaciji: ''Valjalo je to riješiti...''
Je li Laura Gnjatović trebala proći u top 12 na izboru za Miss Universe?
recite nam u anketi!
Je li naša Laura Gnjatović trebala proći u top 12 na svjetskom izboru za Miss?
zdravlje
6 namirnica koje nikad ne biste smjeli čuvati u plastici
Upozorava stručnjakinja
6 namirnica koje nikad ne biste smjeli čuvati u plastici
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Za očuvanje mišićne i koštane snage
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Rak jetre: Uzrok, simptomi, liječenje, prognoza – sve je tu!
Jedan od najsmrtonosnijih tumora
Rak jetre: Uzrok, simptomi, liječenje, prognoza – sve je tu!
zabava
Svi se sprdaju s nastupom Miss Norveške, no ovaj je meme najbolji
Urnebesno
Svi se sprdaju s nastupom Miss Norveške, no ovaj je meme najbolji
Ovakvo prijevoza ima samo u Hrvatskoj! Pogledajte kako je osigurao teret
Zanimljivo rješenje
Ovakvog prijevoza ima samo u Hrvatskoj! Pogledajte kako je osigurao teret
U moru nepropisnog parkinga ovo je kralj! Scena iz Splita nasmijala domaću publiku
Nezgodno
U moru nepropisnog parkinga ovo je kralj! Scena iz Splita nasmijala domaću publiku
tech
Jesmo li pronašli izgubljenu Atlantidu? Ovaj istraživač tvrdi da zna gdje je
Sad je potrebno iskopavati
Jesmo li pronašli izgubljenu Atlantidu? Ovaj istraživač tvrdi da zna gdje je
Brat i sestra Habada ostaju u Slavoniji, uzgajaju lješnjak i stvaraju vrhunske proizvode!
Startaj Hrvatska 2025.
Brat i sestra Habada ostaju u Slavoniji, uzgajaju lješnjak i stvaraju vrhunske proizvode!
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
Sad znamo i to
NASA-ino superračunalo provelo 400.000 simulacija i sve upućuju na istu godinu u kojoj će Zemlja biti uništena
sport
Reprezentacija dobila novog sponzora: Možda ste za njega čuli, ali malo vas si je nešto njegovo priuštilo
KANADSKI BREND
Reprezentacija dobila novog sponzora: Možda ste za njega čuli, ali malo vas si je nešto njegovo priuštilo
Tužna vijest iz Njemačke: Umro Dieter Herzog
Počivao u miru
Tužna vijest iz Njemačke: Umro član sjajne generacije koja je osvojila SP
Tužna vijest pogodila obitelj Realove legende, sinovi su shrvani: "Zauvijek ćemo te pamtiti"
Prerani odlazak
Tragedija u projektu Realove legende, njegovi sinovi su shrvani: "Zauvijek ćemo te pamtiti"
tv
MasterChef: "Najbrži" kandidat MasterChefa iskreno progovorio: "Napravio sam glupost!"
NAPUSTIO NATJECANJE
"Najbrži" kandidat MasterChefa iskreno progovorio: "Napravio sam glupost!"
MasterChef: MasterChef napušta Ivan Capan! Renata zaplakala: "On je bio moja tableta za smirenje"
KRAJ AVANTURE
MasterChef napušta Ivan Capan! Renata zaplakala: "On je bio moja tableta za smirenje"
U dobru i zlu: Saznali su istinu i nisu nimalo sretni njegovim postupkom
U DOBRU I ZLU
Saznali su istinu i nisu nimalo sretni njegovim postupkom
putovanja
"Ajme majko, ovamo se nikad neću vratiti": Popularne destinacije koje su najviše razočarale putnike
Zamke za turiste?
"Ajme, majko, ovamo se nikad neću vratiti": Popularne destinacije koje su najviše razočarale putnike
Tragovi JNA-a u prekrasnoj Boki: Napušten tunel za podmornice Rose
Beton i hrđa
Tragovi JNA-a u prekrasnoj Boki: Napušten tunel za podmornice Rose
Nemojte ih jesti zimi: 7 namirnica koje trebamo izbjegavati na kraju godine
Izbacite s jelovnika
Nemojte ih jesti zimi: 7 namirnica koje trebamo izbjegavati na kraju godine
novac
Krenuli su iz Splita i iz distribucije prešli u proizvodnju, a sada najavljuju i pogon pored Zagreba
Preuzeli Katran
Krenuli su iz Splita i iz distribucije prešli u proizvodnju, a sada najavljuju i pogon pored Zagreba
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Nije više za život: Smrtonosno zagađenje u metropoli godišnje odnese više od 17.000 života
Grad koji ubija
Nije više za život: Smrtonosno zagađenje u metropoli godišnje odnese više od 17.000 života
lifestyle
Miss Universe Hrvatske Laura Gnjatović u crvenoj večernoj haljini brenda Leila Design
Spektakularno izdanje
Za ovakvu divu crvena je jedini izbor: Naša Miss Universe opčinila pozornicu stavom i ljepotom
Bojana Gregorić Vejzović u trapericama širokih nogavica i sivom kaputu
Lako se kopira
Bojana Gregorić Vejzović: Tako obična kombinacija koja izgleda vrhunski, ne trebaju joj nikakvi dodaci
Lejla Filipović u čizmama s chunky potplatom i trapericama 2025.
Tople, a šik
Ove čizme savršen su par podvrnutim trapericama, a nosi ih i Lejla Filipović
sve
Tko je nova Miss Universe Fatima Bosch?
odnijela pobjedu
Tko je nova Miss Universe? Iza nje je ogroman skandal s početka izbora
Miss Universe Hrvatske Laura Gnjatović u crvenoj večernoj haljini brenda Leila Design
Spektakularno izdanje
Za ovakvu divu crvena je jedini izbor: Naša Miss Universe opčinila pozornicu stavom i ljepotom
"Ajme majko, ovamo se nikad neću vratiti": Popularne destinacije koje su najviše razočarale putnike
Zamke za turiste?
"Ajme, majko, ovamo se nikad neću vratiti": Popularne destinacije koje su najviše razočarale putnike
 

Nastavi čitati

Društvene mreže
Palac dolje, ilustracija
I Threadsu

Počelo je! Meta je nekim korisnicima poslala mail da izbrišu svoje račune na Facebooku i Instagramu

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
YouTube
Za sada na 2 tržišta

YouTube počeo s testiranjem još jedne opcije: Evo o čemu se radi

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Divine
Divine

Dorsey u život vraća video platformu koju je ugasio 2017. godine, ali na malo drugačiji način

piše Martina Čizmić
Društvene mreže
WhatsApp, ilustracija
Opcija u razvoju

Korisnici WhatsAppa bit će oduševljeni: Evo što će koristiti umjesto telefonskih brojeva

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Mladić i djevojka s telefonima, ilustracija
Počela testiranja

WhatsApp uvodi promjenu koja se činila nezamislivom: Potpuno se mijenja dosadašnji način komunikacije

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Djeca i ekrani, ilustracija
Parlament će podržati zakon

Europska zemlja će zabraniti društvene mreže mlađima od 15 godina

piše Hina
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima