zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Društvene mreže

Društvene mreže osobna su karta benda: Fanovi vole vidjeti i ljudsku stranu glazbenika

Za bendove najvažniji je YouTube, no najbolja promocija i osnovna djelatnost bendova su ipak koncerti, rekao nam je glazbenik i basist Konrad Lovrenčić

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 24.11.2018. / 07:16 komentari

Podijeli

Elemental (Foto: Kristijan Smok) (Foto: Kristijan Smok)

Možemo reći da danas većina bendova, od onih koji tek počinju i traže svoj put do uspjeha pa do iskusnih glazbenika i grupa iza kojih su stotine pjesama i koncerata, ne može zamisliti svoje djelovanje bez profila na društvenim mrežama i kanala na YouTubeu. Ove platforme savršeni su promotivni alati za objavu komentara, fotografija i videozapisa (pogotovo spotova) te su jednostavan i učinkovit način za povezivanje i komunikaciju s fanovima.

tri vijesti o kojima se priča Vojni dronovi, ilustracija Naglasak na djelotvornosti Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja Giht, ilustracija Srušen mit njegova uzroka Jedno istraživanje mijenja sve što znamo o gihtu Djelomična pomrčina Sunca, arhiva Jedinstven događaj Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro

No korištenje i upravljanje digitalnim alatima i platformama nije jednostavno te, ako žele da njihova online promocija bude što učinkovitija, bendovi moraju imati razvijenu digitalnu strategiju – kombinaciju oglašavanja, komunikacije i objavljivanja zanimljivog sadržaja koji će biti namijenjen ciljanoj publici. Također, korištenje YouTubea putem programa partnerstva omogućuje i priliku za dodatnu zaradu od reklama koje se prikazuju uz videozapise objavljene na Googleovoj videoplatformi.

O tome kako glazbenici i bendovi mogu što uspješnije koristiti digitalne kanale i platforme poput YouTubea, Facebooka i Instagrama razgovarali smo s Konradom Lovrenčićem Konijem, glazbenikom i basistom koji vodi digitalnu strategiju za bendove u kojima svira kao što su Elemental, Mixed up Mary, Kries i Chui te za projekt MIMO udruge Vibra.

Zahvaljujući godinama rada s digitalnim alatima, konstantnoj edukaciji na ovom promjenjivom tržištu, kao i činjenici da doslovno živi glazbu i savršeno je upoznat sa svim tajnama glazbene industrije, njegovo znanje i iskustvo iz prve ruke odličan su putokaz svim (mladim) bendovima koji pokušavaju pronaći dobitnu kombinaciju promocije na YouTubeu, Facebooku i drugim društvenim mrežama.

Također, neprocjenjivo je i offline iskustvo s brojnih nastupa i koncerata te Koni posebno naglašava kako je, kada su glazbenici i bendovi u pitanju, na prvom mjestu sam proizvod, odnosno – kvalitetna glazba. Digitalna strategija od velike je važnosti, no publika se ne ipak stvara na društvenim mrežama i na internetu, ona se stvara i "osvaja" na koncertima.

Za komentar o sadržaju koji prolazi na YouTubeu upitali smo i Remi, zaštitno lice Elementala od osnutka ove grupe.


Nema univerzalnog pravila. Treba koristiti sve!

Objasni nam kako postati dio partnerskog programa na YouTubeu putem kojeg se počinje zarađivati na ovoj platformi?

Za partnership program postoje uvjeti koje kanal treba ispunjavati. Tisuću pretplatnika i 4000 sati pregleda videa u zadnjih 12 mjeseci. U slučaju benda moguće je ući u program partnerstva i s manjim brojkama ako iza benda stoji veća izdavačka kuća i preko svojih kanala predloži kanal za partnership program.

  Elemental (Foto: Kristijan Smok) (Foto: Kristijan Smok)

Na koje sve načine autori zarađuju od YouTubea – samo od oglasa koji se prikazuju unutar videozapisa ili postoje i drugi načini zarade? Jeste li imali nekakva sponzorstva zahvaljujući kojima ste dodatno zaradili pored reklama unutar spotova na YT-u?

Zarada je primarno od reklama. Do sada nisam radio sa sponzorstvima.


Koja se vrsta oglašavanja, tj. oglasa koje ste koristili u promotivnim kampanjama pokazala najučinkovitijom?

Nema univerzalnog pravila. Treba koristiti sve. Postoje tri vrste oglasa – pretraživački, onaj koji se pokazuje na Googleu i vezan je za ključne riječi pretraživanja. Display oglasi koji rade na principu bannera koji se pokazuju na stranicama koje imaju integrirane reklame – banner koji vam se otvori preko videa na YouTubeu, ali ne prekida video i oni baneri koje viđate po portalima i web-stranicama. Treća vrsta je video, oglasi koji se pokazuju prije ili za vrijeme videa koji gledate.

Koja vrsta oglasa radi najbolje, ovisi o kampanji i ciljevima. Mi postavimo sve tri vrste oglasa i analiziramo koji oglas za koju kampanju najbolje radi pa se nakon dva-tri dana koncentriramo na onu vrstu oglasa koja se pokaže najboljom. To su svakodnevna podešavanja, analiziranja, testiranja i praćenja brojki.

 

Na koje se sve načine može povećati broj pregleda, a s time i zarada na ovoj mreži?

Content is king – tako je bilo i tako će i biti. Sadržaj je najvažniji. Kvalitetan sadržaj, bili to spotovi, how to videi, tutoriali ili bilo što treće. Kad imate kvalitetan, primamljiv video i znate kojoj se publici obraćate, imate sve predispozicije za napraviti kvalitetnu kampanju i uložiti u reklame, naravno sve to paralelno uz dijeljenje na društvenim mrežama, člancima na portalima i sve ostale vrste besplatnog marketinga. Zarada je vrlo mala. Nema podatka koliko se zarađuje na tisuću, sto tisuća ili milijun pregleda. Značajnije prihode mogu očekivati oni koji redovito objavljuju videe i imaju desetke tisuća pretplatnika i stotine tisuća pregleda videa.

Ljudi puno više reagiraju na personalizirani sadržaj

Kakav sadržaj najbolje prolazi na YouTubeu – objavljujete li samo spotove ili i neki dodatni sadržaj?

Opet nema pravila što prolazi najbolje. Uglavnom objavljujemo spotove, a za ostali sadržaj priznajem, mogli bismo si dati malo više truda. Imamo nekih ludorija (ne muzičkih) videa na kanalu, a to je zanimljivo ljudima. Ljudi vole vidjeti što se događa i iza scene, na putu, u studiju i svim situacijama u kojima nisu prisutni kao, recimo, na koncertu. To je zdrava znatiželja.

Na priču o sadržaju nadovezala se i Remi:

Shvatili smo koliko god da su spotovi atraktivan sadržaj za YouTube, ljudi puno više reagiraju na personalizirani sadržaj, npr. neke snimke s odlaska na svirke i probe gdje se vidi neko naše pravo ja. Spot će doživjeti veći doseg među ljudima koji slušaju Elemental, a pravim fanovima personalizirani videozapisi puno će više značiti.

Kakav je vaš savjet za glazbenike koji tek počinju – kakvu strategiju primijeniti, postoje li kakvi trikovi s kojima se može prevariti algoritam?

Hahaha trikovi…ima trikova, naravno, tipa kupovanje pretplatnika i pregleda, ali ja tomu ne vidim smisao. Želite li znati koje su stvarne brojke i interes za vas ili vam je bitno da su te brojke što veće? Ako je ovo drugo, samo dajte, ali moguće da će vam kanal biti izbrisan ili nekako onesposobljen. To je trenutno tako, vrijediš koliko imaš pregleda, lajkova, pretplatnika, a to ustvari uopće nije točno.

Ne mogu to dovoljno naglasiti! Otvorite FB, YT, TW, IG ili samo jedan servis od navedenih, ali ga koristite. Društvene mreže su izvrsna osobna karta benda. Digitalno oglašavanje nije nešto što se namjesti i zaboravi, nego se time treba baviti konstantno. Ako se netko u bendu razumije u te stvari, sjajno, nek se uz muziku i time bavi. Ako ne zna nitko, onda ostaje naći jednu od mnogobrojnih firmi koje se time bave, no mladi bendovi obično nemaju sredstava za to pa im ostaje naučiti i proći online tečajeve koji su besplatni.

Savjet za mlade bendove ima i Remi:

Savjet mladim bendovima da stavljaju što više personaliziranog sadržaja povezanog sa sadržajem koji se može vidjeti na Storyju Instagrama, kratki isječci iz bendovskog života, čak i iz privatnog života frontmena ili istaknutijih članova benda, da se pokaže ta neka ljudska strana koja nije toliko režirana kao spot.

Što se tiče zarade, bitno je za svaki bend i izvođača da monetizira svoj kanal i preporučila bih da pokušaju videosadržaj odvojiti od diskografske kuće jer diskografska kuća uprihodi i sitan novac koji se zaradi od YouTubea. Kažem sitan jer smo daleko od nekih svjetskih standarda zarađivanja od YouTubea, za sada se to više vrti na nekoj popularnosti, a manje na zaradi, izuzev youtubera koji su izuzetni popularni u regiji.

Najbolja promocija i osnovna djelatnost benda su koncerti

Konrad Lovrenčić (Foto: Soundreport) (Foto: Soundreport)

Možeš li ocijeniti koliko je vama pomagao YouTube u promociji, privlačenju novih fanova i, naravno, zaradi?

Kod nas se glazba najviše sluša preko YouTubea, tako da puno pomaže, a koliko točno, teško je reći. Dosta. Ja držim da treba koristiti sve načine promocije, od flayera i naljepnica do društvenih mreža i Googleovih oglasa. Što god se pokaže da funkcionira za bend. U slučaju Elementala, kada je album Male stvari bio hit album, YouTube nije postojao, što je znak da je album prošao zbog glazbe, a ne marketinških trikova.


Kako funkcionira Elemental i vaša online strategija, reci nam nešto više o tome?

S obzirom na to da imamo više od 22 000 pretplatnika na YouTubeu, na Facebooku 70000 lajkova, na Twitteru 2600 followera i 5600 pratitelja na Instagramu, stvorili smo dobru bazu tijekom godina. Naša strategija se bazira na tome da svi koju su pretplaćeni na naše kanale budu prvi na meti oglašavanja jer su to ljudi koje novosti o bendu zanimaju, a zatim ciljamo one za koje mislimo da bi ih moglo zanimati. Napravimo sve vrste kampanja na FB i YT pa analiziramo i pratimo koja kampanja i koji oglas najbolje kotiraju. U Elementalu se time bavimo naš manager Zvone i ja.

 

Osim YouTubea, s kojim se još kanalima najviše služite te koji bi kanal za uspjeh Elementala ocijenio najvažnijim, YouTube ili Facebook?

Osim YouTubea, imamo profil na Facebookuu, Instagramu i Twitteru. Iako su drušvene mreže prihvaćene i veliki postotak ljudi ih koristi, ipak su to zatvorene zajednice pa se preko Google adsa i display kampanja reklamiramo na portalima i web-stranicama koje imaju bannere za one koji ne koriste nijedan od tih servisa. Na Facebooku su ljudi koji su naša ciljana publika najaktivniji.

YouTube je najvažniji za nas kao bend jer će se pjesme i spotovi tamo tražiti, a ukupan doseg je zbroj svih servisa. Analitiku treba pratiti i skupljati podatke o publici i njihovim navikama, ali ipak su nabolja promocija i osnovna djelatnost benda koncerti. 

 

I za kraj, reci nam kakvi su ti planovi vezani uz nastupe do kraja godine. 

S bendom Chui sviram u Splitu u Kocki 30.11., Mixed up Mary će imati promociju novog albuma u KSET-u 6.12., u Poreču sviram s Elementalom 7.12. pa onda Chui u Zagrebu u Saxu 8.12.. Elemental slavi dvadeset godina u Tvornici kulture 14. i 15.12., dok Mixed up Mary ima koncert u Velikoj Gorici 19.12.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Mnogi su nasjeli
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Povratak Twittera? Amerikanci planiraju pokrenuti novu društvenu mrežu s dobro poznatim imenom
Operation Bluebird
Povratak Twittera? Amerikanci planiraju pokrenuti novu društvenu mrežu s dobro poznatim imenom
Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet
Stvari se mijenjaju
Promjena u Renaultu: Velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet
Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji
Projekt težak 120 milijuna dolara
Google će graditi podmorske kabele u Papui Novoj Gvineji
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Počinje Verne Show
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Nova godina, nova poskupljenja? Gameri neće biti zadovoljni glasinama o popularnoj konzoli
Sve upućuje na to…
Nova godina, nova poskupljenja? Gameri neće biti zadovoljni glasinama o popularnoj konzoli
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Jednostavna ideja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
EU uvodi carinu na male pakete naručene s Temua i Sheina
Privremena odluka
EU uvodi carinu na male pakete naručene s Temua i Sheina
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij
Neprestano razvijaju nova rješenja
Ukrajinci sada imaju širok raspon oružja dugog dometa za napade duboko u ruski teritorij
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Počinje Verne Show
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Pokušaj ubojstva u Velikoj Gorici: Uhićen muškarac
PRIVEDEN JE
Pokušaj ubojstva kod Zagreba! Djevojka (21) hitno prebačena u bolnicu
U Njemačkoj nožem izbo ženu i njezino četvero djece
zločin u njemačkoj
Užasan napad! Izbo mladu ženu i njezino četvero djece, najmlađe ima tri godine. Policija pokrenula veliku akciju
PROVJERENO Tino je prava inspiracija! Ima 17 godina i bolest kojoj nema lijeka, ali on život živi punim plućima
Donosi Provjereno
Što sve ovaj dječak može, ravno je čudu: "Život nam se u dvije minute okrenuo naglavačke, zaista je teško"
show
Kako izgleda stan Joška Gvardiola u Zagrebu?
u zagrebu
Kako izgleda stan Joška Gvardiola? Nećete vjerovati kakav luksuz skriva ovih 160 kvadrata
Kako Hrvatska stoji u anketama za Dječji Eurosong 2025.?
Svi navijamo!
Hoće li naš Marino osvojiti srca publike? Evo kako Hrvatska stoji u anketama za Dječji Eurosong
Preminuo glumac Peter Greene
tužne vijesti
Glumac iz kultnih filmova pronađen mrtav u svom stanu, imao je 60 godina
zdravlje
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Za očuvanje mišićne i koštane snage
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Bolovi u donjem dijelu trbuha kod žena: Što je uzrok?
Nisu uvijek ginekološke prirode
Bolovi u donjem dijelu trbuha kod žena: Što je uzrok?
Čokoladni kuglof s jogurtom: Recept koji vam svaki put uspije – sočniji nego ikad!
Jednostavan, a tako fin!
Čokoladni kuglof s jogurtom: Recept koji vam svaki put uspije - sočniji nego ikad!
zabava
Znanstvenici otkrili zastrašujuće dubokomorsko stvorenje nakon što su kameru spustili na dno mora
Wow!
Znanstvenici otkrili zastrašujuće dubokomorsko stvorenje nakon što su kameru spustili na dno mora
Usred noći naišao na mladunče na cesti, uslijedio je predivan trenutak
Preslatko!
Usred noći naišao na mladunče na cesti, uslijedio je predivan trenutak
Ovo je balkanski radar! Urnebesni način prijevoza inspirirao odličnu foru
Zanimljivo rješenje
Ovo je balkanski radar! Urnebesni način prijevoza inspirirao odličnu foru
tech
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Jednostavna ideja
“Više se ne morate brinuti…”: Nova opcija u Googleovim kartama mnogima će olakšati živote
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
Počinje Verne Show
Znanstvena-fantastika uskoro postaje stvarnost: Robotaksiji stižu na zagrebačke ceste
sport
Transferi: Robert Mudražija napušta Dinamo, ali neće u Zrinjski Mostar
Odigrao je svoje
Ljubimac navijača Dinama odlazi iz Maksimira, ali ne u klub o kojem se pričalo zadnjih dana
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
Dvostruki strijelac
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
La Liga: Girona preokretom kao gost svladala Real Sociedad
Domaćini dugo vodili
VIDEO Tri Hrvata s klupe gledala preokret: Na kraju je slavio - Livaković
tv
MasterChef: Mark otkrio svoje planove nakon odlaska iz MasterChefa: "Postoji cijela priča!"
ELIMINIRAN
Mark otkrio svoje planove nakon odlaska iz MasterChefa: "Postoji cijela priča!"
MasterChef: Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
KAKVA PRIČA!
Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
MasterChef: ANKETA: Kome biste vi dali svoja dva glasa? Selmi, Marku, Ottu ili Krunoslavu?
OTKRIJTE NAM!
ANKETA: Kome biste vi dali svoja dva glasa? Selmi, Marku, Ottu ili Krunoslavu?
putovanja
Qspace modularni stanovi u Nizozemskoj
Pametna rješenja iz Europe
Pogledajte kako izgledaju državni stanovi za mlade od 21 kvadrata, a koštaju samo 45 tisuća eura
Nepoznata Medvednica: Vrh bez gužve s kojega se otvara jedan od najljepših pogleda s ove gore
Kamo na izlet?
Nepoznata Medvednica: Vrh bez gužve s kojega se otvara jedan od najljepših pogleda s ove gore
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
Neke su i protuzakonite
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
novac
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
uspjeh iz susjedstva
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
stvaraju budućnost
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
lifestyle
Najbolja slastičarka u Hrvatskoj za vas je izdvojila tri glavna savjeta za suhe kolače
zlata vrijedni
Treći je neočekivan: Najbolja slastičarka u Hrvatskoj podijelila tri važna savjeta za suhe kolače
Brineta iz Zagreba u bež kombinaciji i robusnim Ugg gležnjačama
Tip-Top
Kombinacija brinete iz Zagreba pravi je primjer kako izgledati top i kad je zima, pogledajte čizme
Recept za bajadera tortu bez pečenja
Divota!
Teško je riječima opisati koliko je dobra: Pročitajte recept za kremastu i raskošnu bajaderu bez pečenja
sve
Najbolja slastičarka u Hrvatskoj za vas je izdvojila tri glavna savjeta za suhe kolače
zlata vrijedni
Treći je neočekivan: Najbolja slastičarka u Hrvatskoj podijelila tri važna savjeta za suhe kolače
Transferi: Robert Mudražija napušta Dinamo, ali neće u Zrinjski Mostar
Odigrao je svoje
Ljubimac navijača Dinama odlazi iz Maksimira, ali ne u klub o kojem se pričalo zadnjih dana
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
Dvostruki strijelac
Hajduk srušio Lokomotivu u Maksimiru: Rebić briljirao, Bijeli na prvom mjestu
 

Nastavi čitati

Društvene mreže
Znak Twittera
Operation Bluebird

Povratak Twittera? Amerikanci planiraju pokrenuti novu društvenu mrežu s dobro poznatim imenom

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
WhatsApp
Odlične vijesti za korisnike

Taman za blagdane: Iz WhatsAppa objavili koji sve noviteti stižu na platformu

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Reddit
Za mlađe od 16

Pokrenut pravni postupak protiv australske vlade zbog zakona o zabrani društvenih mreža

piše Hina
Društvene mreže
Mladić i djevojka s telefonima, ilustracija
Napokon

Velika promjena stiže na Instagram: Korisnici će biti oduševljeni

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Djeca se dosađuju, ilustracija
Počelo je

Cijeli svijet prati veliki eksperiment: Hoće li i Hrvatska krenuti tim stopama?

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Djeca i ekrani, ilustracija
Zabrana

Povijesna odluka stupila je na snagu: Prva zemlja na svijetu zabranila je društvene mreže za mlađe od 16 godina

piše Hina
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima