Stariji stanovnici Splita i Rijeke vjerojatno će se s nostalgijom prisjetiti trolejbusa koji su prometovali tim gradovima sredinom 20. stoljeća. No, s vremenom su ukinuti i svoje su mjesto ustupili klasičnim autobusima.
Međutim, ideja trolejbusa (električnog autobusa koji se kontinuirano napaja iz električne mreže) nije pala u zaborav. Inženjeri iz Siemensa upotrijebili su ideju trolejbusa, spojili ju s tehnologijom električnih vlakova i sve to primijenili na hibridne kamione. Rezultat je eHighway, sustav električne mreže koji omogućava hibridnim kamionima da pune svoje baterije tijekom vožnje.
Nakon testnog perioda, njemačka je vlada i službeno otvorila 10 kilometara dugačku "električnu autocestu" u blizini Frankfurta u sklopu projeka Elisa.
Hibridni kamioni, opremljeni pantografima koriste električnu mrežu od 670 volti kako bi dopunili svoje baterije bez zaustavljanja. Jedini uvjet je da se kamioni ne kreću brže od 90 kilometara na sat kako bi se bateije mogle napuniti. Kad god je pantograf u kontaktu s električnom mrežom, kamion koristi samo struju za kretanje. Kad izađe s "električne autoceste", prebacuje se na hibridni pogon.
Iz Siemensa ističu kako bi ovakva tehnologija mogla smanjiti zagađenje okoliša, ali i uštedjeti od 20 tisuća eura u gorivu za kamione od 40 tona.
"Električna autocesta" bit će u testnoj fazi do 2022. godine nakon čega će se odlučiti hoće li se projekt nastaviti. Do sad je njemačka vlada uložila ukupno 14 milijuna eura u izgradnju autoceste te dodatnih 70 milijuna eura u razvoj i izgradnju posebnih hibridnih kamiona koji bi tehnologiju mogli koristiti.