S toplijim danima ljubitelji motocikala ponovno izvode svoje ljubimce na dva kotača na zrak, sve je više biciklista i trkača po cestama i stazama, dok vlasnici kabrioleta napokon mogu spustiti svoje krovove, uživati u vjetru u kosi te, naravno, sa svojim atraktivnim vozilima mamiti poglede znatiželjnika. Rijetko tko u životu nije poželio ponekad sjesti u vozilo bez krova, staviti sunčane naočale, pobjeći od svakodnevnih problema i rutine i uživati u vožnjama uz nekakav planinski ili morski ambijent.

Koncept ID Crozz Počinje proizvodnja najatraktivnijeg električnog Volkswagena

Koncept ID.3 kabrioleta (Foto: Volkswagen)

Za sve ljubitelje kabrioleta, a pogotovo one koji preferiraju električne automobile te ne žele da njihovi ljubimci bez krova zagađuju okoliš s ispušnim plinovima, stiže odlična vijest iz Volkswagena. Njemački automobilistički div koji je, kako smo to više puta pisali, u procesu potpune elektrifikacije, razmišlja o svom prvom električnom kabrioletu.

Konačna odluka o tome hoće li krenuti u razvoj tog vozila nije donesena, no po skicama koje su objavljene na njihovim službenim stranicama, jasno je kako su već uložiti puno vremena i razmišljanja o razvoju takvog vozila. Kabriolet o kojem razmišljaju bio bi baziran na električnom modelu ID.3 koji se u prodaji pojavio prošle godine, a zanimljivo je kako su odluku o tome hoće li ili neće krenuti u njegov razvoj i proizvodnju prepustili ljubiteljima kompanije i internetskoj zajednici VW-a.

Volkswagen Tehnološki div kreće u osvajanje automobilskog tržišta, a iz VW-a poručuju: Ne bojimo se Apple Cara

Naime, na svojoj su stranici napisali kako bi ID.3 kabriolet bio itekako privlačan jer bi omogućio uživanje u prirodi u električnom automobilu s otvorenim krovom: “I dalje razmišljamo bismo li ovaj koncept pretvorili u stvarnost”. Na kraju su obožavateljima postavili upit: “Što vi mislite? Idu li električni automobili i otvoren krov zajedno”? Za pretpostaviti je da će mnogi data palac gore ovoj ideji, a ispod fotografija VW je objavio poveznice za društvene mreže prvog čovjeka kompanije Herberta Diessa te Ralfa Brandstättera na kojima se ova ideja e-kabrioleta može komentirati, pohvaliti, odnosno kritizirati.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju