Nitko iz automobilske industrije nije ostao imun na informacije kako bi se za nekoliko godina (ili koju godinu više) na tržištu mogao pojaviti Apple Car. Iako su mnogi uvjereni kako njihovi kotači neće pregaziti konkurenciju na način na koji su to napravili iPhone ili iPad nakon lansiranja, svi su svjesni potencijalnog izazova. Ipak, većina analitičara slaže se u jednom - automobilsko tržište donosi specifične izazove i probleme (od razvoja, proizvodnje, prodajne i servisne mreže itd.) na koje ekipa iz Applea ipak nije navikla i s kakvima se do sada nije suočila.

O Appleovu automobilu, kao i njegovu utjecaju na industriju i sam Volkswagen, za njemačke medije prošli tjedan govorio je CEO kompanije Herbert Diess. I on je podsjetio kako automobilska industrija nije poput tehnološke da se može pokoriti jednim potezom: Apple to neće uspjeti napraviti preko noći. Ipak, smatra kako se potez razvoja automobila čini logičan za Cooka jer imaju veliku iskustvo u razvoju baterija, softvera i dizajna. Što se tiče njegove kompanije i Appleova pritiska, odnosno Appleova automobila, poslao je jasnu poruku: Ne bojimo se.

Iako je slika o vozilu na kojem radi Cookova kompanija i dalje prilično mutna, kao što nije poznato tko će biti Appleovi partneri (nakon prve potvrde, naknadno su Hyundai i Kia objavili da neće surađivati s Appleom, a isto tvrde i iz Nissana), gotovo je sigurno da će automobil biti električan i imat će određeni stupanj autonomne vožnje. Službene informacije o Appleovu automobilu ne treba očekivati tako skoro. Glasine o datumu njegova predstavljanja su različite, a prema najoptimističnijim najavama, to neće biti prije 2024. ili 2025. godine, a neki čak spominju i 2028.

Na Engadgetu podsjećaju na izjavu prvog čovjeka Palma Eda Colligana iz 2006., kada je rekao da Apple neće tek tako ušetati na tržište pametnih telefona, no Apple je napravio upravo to. Kompanija kojom je tada upravljao Jobs u potpunosti je promijenila tržišta, ostavivši do tada dominantne tvrtke poput Nokije i BlackBerryja u retrovizoru. S obzirom na to da na automobilskom tržištu vladaju potpuno drukčija pravila, to zaista neće biti tako jednostavno, no jasno je kako će sve oči industrije s velikom pažnjom osluškivati signale iz Appleova sjedišta.