Svjedoci smo nevjerojatnih promjena na automobilskom tržištu na kojem je tijekom prošlog desetljeća započela radikalna transformacija koja će se još većom brzinom nastaviti i dalje. Ono što je prije deset godina bilo nezamislivo danas je realnost, a to je da u SAD-u (u dijelu Phoenixa) možete mobitelom naručiti taksi, a po vas će doći automobil u kojem neće biti vozača, već njime upravlja računalo i to tako dobro da, ako ne pogledate u prazno prednje sjedište, nećete ni biti svjesni da nema vozača. Još jedna stvar koja je bila nezamisliva jest da će uvjerljivo najvrjednija automobilska kompanija biti ona koja proizvodi isključivo električna vozila.



Najbolji komentar o budućnost tržišta i onome tko će na njemu konkurirati dao je ovaj tjedan prvi čovjek Volkswagen grupe Herbert Diess. On je, na pitanje o glasinama vezanim uz automobil koji navodno priprema Apple, rekao kako Volkswagenu najveću prijetnju i izazov više ne predstavljaju tradicionalni proizvođači automobila poput Toyote, već tehnološki giganti s praktički neograničenim izvorom resursa.

Veselimo se novoj konkurenciji koja će sigurno ubrzati promjene u našoj industriji i donijeti nove vještine, poručio je Diess.



On je prepoznao smjer kojim se kreće tržište te je, naravno dijelom i zbog dieselgatea, odlučio na donošenje dugoročnog strateškog plana koji je prvenstveno usmjeren na elektrifikaciju. Njemački automobilski gigant namjerava tijekom sljedećih godina uložiti desetke milijardi eura na elektrifikaciju, a svoje prve tržišne adute već su predstavili - model ID.3 za koji kažu da je treći najvažniji automobil u njihovoj povijesti nakon Bube i Golfa te ID.4, atraktivni SUV koji je privukao veliku pažnju korisnika.

Izvor: Autonews