Planovi Volkswagena za budućnost dobro su poznati i mogu se svesti na samo jednu riječ – elektrifikacija. Njemački automobilski div ulaže milijarde eura u razvoj električnih vozila i baterije jer je danas gotovo sigurno da budućnost ove industrije nije u automobilima s motorima s unutarnjim izgaranjem, već u motorima koje pokreće struja. Volkswagen tu tranziciju želi dočekati potpuno spreman te kao jedan od lidera na tržištu.
Kao najvažniji automobil koji bi trebao biti ključni kotačić te tranzicije najavili su ID.3, električno vozilo čije ime nosi veliku simboliku. Naime, značenje broja 3 je da bi to, nakon Bube i Golfa, trebao biti treći najvažniji model u povijesti kompanije, što dovoljno govori o važnosti tog vozila kompaniju. Pored tog modela, VW razvija i cijelu paletu novih automobila te se mnogima model iz SUV kategorije ID.4 čini zanimljivijim od trojke.
No čini se kako su svi ti modeli, uključujući i ID.3 tek uvertira za velike stvari koje pripremaju njemački inženjeri. O čemu se točno radi, nije poznato, no prvi čovjek kompanije Herbert Diess putem Twittera, mreže kojoj se nedavno pridružio, najavio je – revoluciju. Iako je puno toga ostavio našoj mašti, novinari koji prate automobilsku industriju pojasnili su o čemu se radi, a neki najavljuju - flagship model nove generacije.
Trinity comes after NEO (ID.-Project) and will revolutionize Volkswagen - and especially Wolfsburg even more! A huge challenge for our most traditional and historic site to compete against a greenfield in Grünheide. But we take on the challenge!
— Herbert Diess (@Herbert_Diess) January 21, 2021
Deiss je putem Twittera najavio projekt Trinity, koji će biti nasljednik modela iz aktualne električne serije ID i koji će, dakle, revolucionarizirati Volkswagen. Novinari za Trinity kažu da će to biti iznimno učinkovit automobil razvijen na novoj platformi na kojoj će VW primijeniti novi, ekonomičniji i radikalni pristup proizvodnji e-vozila. Također, u skladu s trendovima na tržištu, odnosno u skladu s očekivanjima za budućnost, od Trinityja se očekuje i velika razina autonomije.
Novi način proizvodnje trebao bi se prvo primijeniti u njihovoj tvornici u Wolfsburgu u kojoj bi se trebao proizvoditi model Trinity i ostala vozila nove generacije. Više od tome ipak bi trebali saznati s vremenom, kada ekipa iz Volkswagena odluči objaviti nekakve službene informacije, a ne samo teasere putem Twittera.
Jedino što je za sada sigurno je da njemačku revoluciju ne treba očekivati tako skoro te će sigurno trebati godine dok projekt Trinity, od koncepta na papiru i maskiranog prototipa, postane vozilo dostupno na tržištu.