Mark Zuckerberg uvjeren je da ćemo u ne tako dalekoj budućnosti svijet oko sebe doživljavati kroz proširenu stvarnost, a da ćemo se sve više zabavljati, putovati i družiti putem virtualne stvarnosti u koju njegova kompanija ulaže milijarde dolara. U tim ćemo tehnologijama moći uživati putem posebnih naočala, no prve naočale koje kompanija namjerava predstaviti ipak ne bi trebale imati podršku za VR i AR.

Tijekom nedavne objave poslovnih rezultata kompanije, Zuckerberg je još jednom potvrdio kako će njihov sljedeći hardverski proizvod biti pametne naočale koje razvijaju u suradnju s Ray-Banom. Naočale su prvo najavljene još prošle godine, kada se spominjalo da bi ih kompanija mogla službeno predstaviti tijekom 2021. te se čini, tvrde na TechSpotu, da bi se Facebook trebao držati tih planova i zaista ih predstaviti do kraja ove godine.

Prvi čovjek Facebooka pri tome je naglasio kako će naočale imati svoj prepoznatljiv i legendaran izgled na kakav smo navikli od Ray-Bana, a iako neće imati mogućnost proširene stvarnosti, odnosno prikaza digitalnih informacija unutar stakala, trebale bi imati neke zanimljive opcije, no iz Facebooka još ne žele reći o kakvim se opcijama radi.

Čini se kako je plan Facebooka prvo predstaviti naočale kakve će biti slične klasičnim sunčanim naočalama kako bi privukli korisnike, odnosno kako ih ne bi uplašili s prevelikom količinom tehnologije i nekakvim futurističkim izgledom, što se dogodilo Googleu kada su predstavili Google Glass.

Nakon tog prvog koraka, od Facebooka tijekom sljedećih godina očekujemo naočale koje će imati podršku za proširenu stvarnost, a s vremenom i VR naočale koje bi na velika vrata trebale donijeti virtualnu stvarnost u naše živote. Kako će izgledati takav gadget i kakve će biti njegove mogućnosti još nije poznato, no ono što je dobro poznato jest da Zuckerberg i njegova ekipa iz Facebooka vjeruju kako je virtualna stvarnost sljedeća velika platforma koja će promijeniti naše živote, odnosno da ćemo sve više živjeti, odnosno iskustva doživljavati u virtualnom, umjesto u stvarnom svijetu.