Ford predstavio Mustang Lithium, potpuno električnu verziju svog uspješnog klasika

Stvarno nije šala, legendarni Fordov model osvanuo je u utorak u Las Vegasu u potpuno električnoj verziji i s jednim novitetom za sve električne automobile - ručnim mjenjačem sa šest brzina. "Kvaka" je u tome što je riječ o prototipu i jednom jedinom primjerku.

Branimir Vorša | 06.11.2019. / 13:45

Galerija

Ford Mustang na baterije je koncept zbog kojeg bi vas u SAD-u sve do prije samo pet godina štovatelji tog legendarnog modela mogli pošteno ismijati, najblaže rečeno.

Upravo to predstavlja konceptualni, ali posve funkcionalan prototip Ford Mustang Lithium, koji je američki automobilski div predstavio na sajmu SEMA 2019. u Las Vegasu u utorak.

To što je novi Mustang Lithium električan ne znači da mu nedostaje njegove legendarne cestovne moći jer u sebi skriva električni agregat jačine 900 konjskih snaga te okretni moment od 1356 NM.

Lexus LF-30 Electrified (Foto: Lexus.com) - 4 Stigao je gospodin Elektrizirani: Lexus predstavio automobil čije će vas značajke ostaviti bez riječi

Honda e Potpuna elektrifikacija: Honda će u Europi prodavati samo električne automobile i hibride

Fordu je u izradi električnog Mustanga pomogla i partnerska tvrtka Webasto, čija se 800-voltna baterija nalazi ispod karoserije te jedinstvene Fordove električne zvijeri. Navedeni podaci govore da je riječ o autu s više snage od bilo kojeg serijski proizvedenog automobila u prodaji trenutačno.

No u Fordu su odlučili zadržati i nešto "stare škole" pa tako Mustang Lithium ima ručni mjenjač brzina sa šest stupnjeva prijenosa i stražnji pogon. S obzirom na nevjerojatnu snagu Lithiuma, ugrađeni su i nabrijani unutarnji dijelovi, poput poluosovina visokih performansi i diferencijala Super 8.8 Torsen, uz set guma Michelin Pilot Sport 4S kako bi sve skupa savršeno ležalo na cesti.

Lithiumov nagli duh zastavljaju kočnice iz modela Shelby GT350, a ugrađen je i Fordov paket Track Handling. Unutrašnjost je digitalizirana, puna osvijetljenih dijelova i ugrađenim 10,4-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir, naravno, koji ipak podsjeća na onaj iz Teslina modela S.

Da vozaču ne bi bilo predosadno, Ford je ubacio i četiri režima vožnje na izbor: od najpitomijeg Valeta, preko ambicioznijeg Sporta i nabrijanog Tracka, pa sve do, pretpostavljamo suludog, Beast režima vožnje. Iz Forda nisu htjeli otkriti performanse pojedinog režima vožnje, ali režim Zvijeri (Beast) vjerojatno ne treba posebno dočaravati.

Za kraj, ovaj Fordov konjić dolazi s kabelom TurboDX za ekspresno punjenje njegove moćne i struje gladne litijske baterije.

Jedino je šteta što će sve ostati samo na jednom električnom Mustangu. Barem zasad.

Izvor: Cnet

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti