Dennis Crowley, šef Foursquare, povodom nove 8.0 verzije aplikacije istaknuo je kako je ovo aplikacija koju je oduvijek htio izgraditi, aplikacija s naglaskom na istraživanje a ne samo na check-in kako je to do sada bio slučaj.
Foursquare se nedavno podijelio na dvije aplikacije, Foursquare i Swarm. Razlika između ovih dviju aplikacija je ta da je sada u potpunosti jasno da će se Foursquare koristiti za istraživanje lokacija, dok će se Swarm koristiti za checkinove.
Foursquare od sada ima potpuno novi vizualni identitet, rekli bi smo “onaj za odrasle” i konačno je izbacio lopticu i “dječji” logo.
Foursquare dobiva novi dizajn, novi logo i u potpunosti se fokusira na istraživanje lokacija
“Check-in je do sada dominirao brandom i korisničkim iskustvom. Čuli smo da ljudi govore kako nisu imali pojima što sve aplikacija može raditi”. Upravo radi toga, Foursquare je dobio novi dizajn s fokusom na sadržaj, pa će tako primjerice imati najpopularnije lokacije u vašoj blizini. “Prijašnja verzija aplikacije nije imala mjesta za eksperimentiranje, te one jače strane servisa.”, dodaje Crowley.
U narednim tjednima, kompanija planira polako završiti prebacivanje korisnika na Swarm prije nego u potpunosti izbaci check-in iz Foursquarea, što znači da će ove dvije aplikacije postati potpuno zasebne s različitim funkcionalnostima. Foursquare će vam omogućiti da pratite prijatelje i utjecajne ljude koje volite, dok će vam Swarm omogućiti s kime želite podijeliti vašu lokaciju, a vjerojatnost je da to želite učiniti s manjom grupom ljudi.
Novi Foursquare će stići vrlo brzo, istaknuto je tako na Foursquareovom blogu.