Godinama su korisnici e-pošte vodili bitku s preplavljenim inboxima ispunjenima newsletterima, promotivnim porukama i obavijestima o pretplatama, od kojih je mnoge teško otkazati. Nova značajka Gmaila, nazvana "Upravljanje pretplatama", nudi već odavno potrebnu opciju - da su sve te poruke sada objedinjene na jednom mjestu, lako dostupne i jednostavne za upravljanje.
Jednostavno uklanjanje nereda - jednim dodirom do odjave
Kako je objavljeno na službenom Googleovom blogu, značajka se postupno uvodi u Gmail za Android, iOS i web preglednike. Upravljanje pretplatama korisnicima omogućuje pregled svih aktivnih e-mail pretplata i njihovo sortiranje prema učestalosti i broju primljenih poruka. Riječ je o centraliziranoj kontroli za pregled i uklanjanje neželjenih pošiljatelja.



Prema navodima iz Googlea, korisnici se mogu lako odjaviti od pošiljatelja od kojeg više ne žele primati poruke jednim dodirom ili klikom na svojim Gmail platformama na Androidu, iOS-u i webu. Nakon tog koraka, Gmail automatski šalje zahtjev za odjavu izravno pošiljatelju, bez potrebe za posjetom vanjskim web stranicama.
Popis se nalazi unutar bočnog izbornika Gmaila, čime ne ometa sučelje, ali ostaje uvijek dostupan korisniku.
Poboljšanja uz podršku umjetne inteligencije
Nova značajka nadopunjuje ostale nedavne dodatke Gmailu, poput gumba "Dodaj u kalendar", koji automatski prepoznaje i prenosi informacije o događajima iz poruka u korisnikov kalendar. Gmail je također dobio generativne AI funkcije kroz alat "Pomozi mi da napišem", pokretan Googleovim Gemini modelom, koji sada podržava kreiranje sadržaja u cijelom Workspace paketu.
Početkom godine Google je testirao značajku "Upravljanje pretplatama" na web verziji Gmaila. Današnjim širenjem funkcionalnosti, tvrtka ispunjava jednu od najčešćih korisničkih želja, omogućiti ponovno preuzimanje kontrole nad vlastitim inboxom, jednu po jednu pretplatu.