Konačne potvrde kako će izgledati koncept pametnih naočala iz Samsunga za sada nema, ali su iz kompanije potvrdili kako će ove godine na tržište plasirati ovaj proizvod.

Za sada ih svi etiketiraju kao Galaxy Glass, iako je jasno da se radi o preliminarnom nazivu koji će Samsung gotovo sigurno promijeniti kada pametne naočale budu dostupne na tržištu. Ključno je pitanje kada će se to dogoditi, a mnogi predviđaju da će Samsungov konkurent Google Glassu promociju doživjeti na IFA sajmu, koji se u rujnu održava u Berlinu, takve su barem informacije plasirane putem Korea Timesa.

Prema informacijama koje je navedenom listu dao „izvor iz samog Samsunga“, ne radi se, barem ne odmah, o novoj mogućnosti za zaradu, „jer takvi uređaji ne donose profit odmah u startu, ali mi jednostavno moramo biti prisutni u tom segmentu“, rekao je neimenovani izvor iz kompanije. Samsung je i inače u mnogim stvarima bio inovator pa će biti vrlo zanimljivo vidjeti kakav će biti koncept njihovih pametnih naočala.

A morati će ponuditi nešto dobro, jako dobro, jer Google Glass će se na širem svjetskom tržištu naći negdje upravo naredne jeseni, stoga će Samsung odmah u startu morati biti spreman za žestoki „ulet“ kako bi privukao korisnike. Ono što se sigurno zna da će Samsungove pametne naočale biti „uparene“ sa svim njihovim pametnim telefonima i tabletima, ali se ne zna s kojim sve funkcijama. Definitivno, i ove godine nas očekuje vrlo zanimljva utakmica na IT tržištima u svim segmentima...  

Izvor: The Korea Times