Konačne potvrde kako će izgledati koncept pametnih naočala iz Samsunga za sada nema, ali su iz kompanije potvrdili kako će ove godine na tržište plasirati ovaj proizvod.
tri vijesti o kojima se priča


Za sada ih svi etiketiraju kao Galaxy Glass, iako je jasno da se radi o preliminarnom nazivu koji će Samsung gotovo sigurno promijeniti kada pametne naočale budu dostupne na tržištu. Ključno je pitanje kada će se to dogoditi, a mnogi predviđaju da će Samsungov konkurent Google Glassu promociju doživjeti na IFA sajmu, koji se u rujnu održava u Berlinu, takve su barem informacije plasirane putem Korea Timesa.
Prema informacijama koje je navedenom listu dao „izvor iz samog Samsunga“, ne radi se, barem ne odmah, o novoj mogućnosti za zaradu, „jer takvi uređaji ne donose profit odmah u startu, ali mi jednostavno moramo biti prisutni u tom segmentu“, rekao je neimenovani izvor iz kompanije. Samsung je i inače u mnogim stvarima bio inovator pa će biti vrlo zanimljivo vidjeti kakav će biti koncept njihovih pametnih naočala.
A morati će ponuditi nešto dobro, jako dobro, jer Google Glass će se na širem svjetskom tržištu naći negdje upravo naredne jeseni, stoga će Samsung odmah u startu morati biti spreman za žestoki „ulet“ kako bi privukao korisnike. Ono što se sigurno zna da će Samsungove pametne naočale biti „uparene“ sa svim njihovim pametnim telefonima i tabletima, ali se ne zna s kojim sve funkcijama. Definitivno, i ove godine nas očekuje vrlo zanimljva utakmica na IT tržištima u svim segmentima...
Izvor: The Korea Times