Živimo u vremenu kada se rasna, vjerska, spolna i svaka druga ravnopravnost mjeri posebno, kada se inzistira da udio žena i muškaraca, tamnoputih i bijelaca bude što više podjednak, a evo kako to izgleda u Googleu.

Google je, naravno, posebna kompanija, uostalom odnedavno su postali najvrijedniji svjetski brand, usput su i najpoželjniji poslodavac, stoga ih i u ovom segmentu mnogi tretiraju kao obrazac ponašanja, za koji vrijede posebno stroga pravila. Zanimljivo je pogledati podatke, uz napomenu kako je Google doista jedna od rijetkih kompanija koja nema problema s objavom ovih, za mnoge poprilično „osjetljivih“ podataka, kao ni sa priznanjem nepobitne činjenice kako totalna ravnopravnost u kompaniji zapravo u ovom trenutku – ne postoji.

Podaci objavljeni na službenim stranicama otkrivaju kako je u dvije uvjetno rečeno najzanimljivije kategorije koje promicatelji jednakosti posebno prate prisutna isključivo – neravnopravnost. Naime, na globalnoj razini odnos muškaraca i žena među zaposlenicima je uvjerljivo na strani „jačeg spola“, jer u Googleu radi 70% muškaraca i 30% žena. Što se tiče etničke pripadnosti, podaci se odnose isključivo na područje Sjedinjenih Američkih Država, ali ni tu Google ne stoji baš najbolje, 61% svih zaposlenika su bijelci, dok je, primjerice, tamnoputih samo 2%.

„Ne, Google nije onom mjestu na kojem želi biti kada je u pitanju promicanje različitosti među zaposlenicima, to je veliki, ogroman izazov za nas i nastojat ćemo ga riješiti na najbolji mogući način“, napisao je na blogu Laszlo Bock, Googleov viši potpredsjednik za ljudske resurse. „Mi smo prvi koji će priznati da je Google miljama daleko od mjesta na kojem želi biti kada je u pitanju ravnopravnost, potpuno nam je jasan ogroman opseg ovog problema i raditi ćemo konstantno na poboljšanju stanja u kompaniji“, zaključio je Bock. 

Google objavio podatke koji otkrivaju kako ravnopravnost među zaposlenicima - ne postoji

Izvor: Mashable