Hrvatski gaming studio ANIQ najavio je projekt vrijedan 1,14 milijuna eura zanimljiva imena - SHROT. S ovom old school retro pucačinom ekipa iz ANIQ-a ne želi ponovno izmišljati žanr ili komplicirati s nepotrebnim detaljima, već gamerima želi pružiti sate opuštanja i užitka. SHROT je zapravo akronim za Shoot, Hit, Reload, Overkill, Terminate te je igra inspirirana DOOM-om, L4D2, Wolfensteinom, Duke Nukemom, ali ponajviše domaćim Serious Samom.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Dobar bot, loš bot, ilustracija Ako ne zaštite djecu Američki državni odvjetnici poslali oštru poruku AI kompanijama: Odgovarat ćete za svoje postupke

Aniq Domaća tvrtka u suradnji s američkom radi posebnu videoigru za neurodivergente osobe

Kako je objasnio direktor studija i producent Dominik Cvetkovski, cilj je upaliti igru, kretati se linearno kroz priču, prolaziti arene i ubijati što više vanzemaljskih čudovišta. Jednostavno i bez filozofije. Nećete znati koje je seksualne orijentacije glavni lik, niti kojoj političkoj struji pripada, jer koga briga? Cilj je doći kući s posla, upaliti igru, ubijati aliene i opustiti se, ističe Cvetkovski.

Svoj obol igri dao je i - Bloger Krule

Bloger Krule (Foto: ANIQ)

Još jedna zanimljivost oko ove igre jest što glavnom protagonistu, vozaču kamiona u futurističkoj Americi, glas posuđuje dobro poznato ime hrvatske internetske scene - Bloger Krule. No njegova je uloga u ovoj igri veća od davanja glasa jer, kao scenarist, daje dozu autentičnosti i lokalnog šarma. Kada su ga iz ANIQ-a kontaktirali, Bloger Krule prvo je mislio da je riječ o nekoj šali, no kada je shvatio da je projekt ozbiljan, odlučio se pridružiti jer za sebe kaže da je i on konzument videoigara.

Ne žele publiku, nego zajednicu

Predstavljanje poslovanja tvrtki u PISMO-u Rezultati poslovanja za 2022. godinu: Industrija videoigara u Novskoj bilježi porast zaposlenih i prihoda

Iz ANIQ-a kažu kako za SHROT ne žele publiku, nego zajednicu koja će s njima moći sudjelovati u procesu razvoja (moći će predlagati imena likova, neprijatelja, komentirati dizajn oružja, sudjelovati u testiranju itd.) kroz Discord server i društvene mreže. Usprkos imenu, SHROT nije zamišljen kao nekakav eksperiment, već kao ambiciozan i ozbiljan proizvod. Kad kažeš nekome da radiš igru koja se zove SHROT, prvo se nasmije. A onda, kad mu pokažeš gameplay, vizuale, digne obrve jer SHROT nije smeće, nego punokrvna pucačina s imenom koje pamtiš, komentirao je Cvetkovski.

Inače, ANIQ je prva tvrtka Poduzetničkog inkubatora PISMO koja je do sada bila poznata kao B2B game development studio s klijentima diljem svijeta. Nakon više od stotinu isporučenih projekata, odlučili su se za novi veliki korak i pokretanje vlastite produkcije.