Kako kupovina internetom raste svugdje u svijetu, tako raste i u Hrvatskoj. Upravo to je bio povod tvrtke Prepetuum Mobile koja je provela istraživanje na više od 500 ispitanika, a koje pokazuje navike hrvatskih potrošača kada je u pitanju kupovanje putem interneta.

Anketa pod nazivom “Ključni motivacijski faktori pri donošenju odluke o kupovini na Internetu” pokazuje kako domaći kupci očekuju besplatnu dostavu, nemaju omiljenu domaću web trgovinu, te najradije koriste PayPal.

Perpetuum Mobile je odlučio organizirati okupljanje na temu najnovijih trendova u elektroničkom poslovanju radi činjenice da online kupovina sve više raste kako u svijetu, tako i kod nas. Time e-Commerce postaje sve važniji segment u poslovanju brojnih kompanija, a upravo će rezultati ovog istraživanja, navode, biti korisne smjernice vlasnicima domaćih web trgovina.

Više detalja o ovom istraživanju nalazi se u infografici ispod, a ja se nadam da će vam ovo pomoći u vašoj odluci da dio poslovanja prenesete na web, ako još uvijek niste!

Foto izvor