U prvom službenom dijelu SHIFT konferencije svoja predstavljanja imali su Elizabeth Stark, te Ricardo Sousa, o kojima će više riječi biti kasnije, no uz njih svoje vrlo interesantno predavanje na temu 'Negativnost' održao je Oliver Reichenstein, čovjek nemirnog duha.

Bez slajdova, priprema, uvoda i ostalih tradicionalnih stvari, Oliver je započeo svoju priču oko negativnosti, odnosno koliko mu je ona pomogla u njegovom poslovnom uspjehu. Oliver je osnivač i direktor Information Architects tvrtke koja posluje diljem svijeta, a njihovi se uredi nalaze u Tokyu, Zurichu i Berlinu.

O njemu su pisali brojni vodeći mediji, među kojima svakako valja izdvojiti The Verge, koji je napravio podužu priču o njegovoj tvrtki. Njegova kompanija skraćenog naziva iA bavi se web dizajnom i konzultacijama, a između ostalog i razvojem aplikacija za iOS i Mac, pa tako imaju uspješnu aplikaciju 'Writer' koja je preuzeta preko 700.000 puta i nalazi se odmah iza Appleovih Pagesa.

Olivera motivira negativnost, ne u doslovnom smislu, no kao i svaki današnji poduzetnik, ono što su mu rekli da ne može napraviti, Oliver je radio upravo suprotno — što radi dokazivanja da je to moguće, što radi zone sigurnosti, koju očito ne voli!.

Na jedan zabavan i humorističan način, Oliver je nasmijao sve prisutne i podučio ih kako se danas gradi uspješno poduzeće. Činjenica jest da je teško primiti negativne komentare, no upravo od njih se najviše može naučiti. Poprilično je teško prihvatiti činjenicu da netko kritizira vaš proizvod ili uslugu, no bez takvih komentara, odnosno kako ih volimo zvati 'hatera' naš bi proivod izgledao onako kako mi mislimo da je dobro — što je u često slučajeva kriva perpcepcija i pretpostavka.

Nakon prezentacije, uspio sam uloviti Olivera koji mi je odgovorio na nekoliko pitanja, pa tako u nastavku možete preslušati odgovore na sljedeća pitanja. 

Za upload smo koristili SoundCloud, a zašto, o tome će također biti više govora uskoro!

  1. Koji bi savjet dao mladim poduzetnicima?
  2. Kako nas negativnost može činiti boljim poduzetnicima?
  3. Što možemo naučiti od negativnih stvari?
  4. Negativnost je očito dobra stvar, zašto se ljudi uzrujavaju kada im netko kaže nešto loše?
  5. Što znači dizajn za tebe?
  6. Da li je izrada aplikacija dobar posao?
  7. Nešto za kraj?