Tijekom posljednjih godina tinejdžeri su često mijenjali mišljenja oko društvenih mreža koje najčešće koriste – dugo je to bio Facebook, no kada su na Fejs stigli njihovi roditelji, tete pa čak bake i djedovi prebacili su se na Instagram, dok je za veliki dio njih sada najzanimljiviji Snapchat. No, kada su u pitanju pametni telefoni, većina mladih već dugo vremena ne mijenja svoje mišljenje te je posljednje istraživanje koje je provela kompanija Piper Jaffray pokazalo kako im je i dalje najdraži Appleov iPhone. Ovo istraživanje provodi se svakih pola godine te je tijekom listopada ispitano 10 tisuća tinejdžera u SAD-u (prosjek godina ispitanih iznosio je 16 godina) – dok je u travnju čak 75 posto ispitanih izjavilo kako će njihov sljedeći telefon imati logo jabuke, te su se brojke u listopadu povećale te sada 79 posto ispitanih tvrdi kako će sljedeći telefon koji kupe biti iPhone.

Prije šest mjeseci 69 posto ispitanih tinejdžera već je imalo iPhone, dok je istraživanje provedeno u prvoj polovici listopada pokazalo kako je broj ispitanika koji posjeduju Appleov telefon porastao na 74 posto. Što se ukupnog stanja na tržištu pametnih telefona u SAD-u tiče, tu je, kao i na svim ostalim tržištima, dominantan Android koji, prema Cnetu, drži više od 65 posto tržišta (iako neka predviđanja govore kako je udio Androida oko 53 posto). Što se društvenih mreža tiče, istraživanje je pokazalo daljnji pad popularnosti Facebooka i Twittera među tinejdžerima te većina njih kao privatni servis za komunikaciju danas koristi Snapchat, dok je najpopularniji javni servis Instagram.

 

Izvor: Cnet

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju