Prije 8-9 godina internet je osvojila mobilna igra koja po ničemu nije bila posebna, niti je bila pretjerano zanimljiva. Flappy Bird u kratko je vrijeme privukao milijune korisnika, a Dong Nguyenu, developeru koji je zaslužan za njen razvoj, donio bogatstvo. No takva slava donijela je i neočekivani pritisak, zbog čega je nakon manje od godinu dana Nguyen povukao igru sa svih platformi.

Kako najjednostavnija mobilna igra može postati hit preko noći? Pričamo o Flappy Birdu! Kako najjednostavnija mobilna igra može postati hit preko noći? Pričamo o Flappy Birdu!

Ono po čemu je Flappy Bird bio poznat jest što su u kratko vrijeme svi mediji pisali o toj igri i fenomenu koji je privukao milijune ljudi diljem svijeta. Sada svjedočimo sličnom scenariju i s igrom Wordle. Iako je riječ o igri potpuno drukčijeg žanra (riječ o igri riječima, odnosno pogađanju riječi), brzina i način s kojom je u kratko vrijeme postala poznata i osvojila milijune ljudi diljem svijeta zaista podsjeća na uspjeh Flappy Birda.

A ako je probate zaigrati, saznat ćete i zašto je postala tako popularna.

U ovoj igri potrebno je pogoditi riječ o pet slova (riječ je na engleskom) i to iz maksimalno šest pokušaja. Nakon svakog pokušaja određena slova promijene boju - ako slova ostanu siva to znači da tih slova nema u riječi. Slova koja su žuta znači da postoje u toj riječi, no na drugom mjestu, a ako je zeleno to znači da se slovo nalazi u riječi koja se traži i nalazi se na istom mjestu.

Posebno je zanimljivo što je svaki dan dostupna jedna riječ koju je potrebno pogoditi. Kada odigrate igru, morate čekati sljedeći dan da nova riječ postane dostupna, što znači da na Wordleu nećete izgubiti previše vremena dnevno jer ne možete, nakon što pogodite riječ, odmah pogađati novu.

Slika nije dostupna Nova igra osvaja mobilne telefone! Može li ponoviti uspjeh ''starije sestre''?

Za ovu igru zaslužan je softverski inženjer Josh Wardle koju je napravio iz zabave za svoju partnericu koja obožava igre riječima te su je na početku samo oni rješavali izležavajući se na kauču. Nakon toga broj ljudi koji su tražili riječ dana povećavao se velikom brzinom. Prvog dana studenog prošle godine samo je 90 osoba pogađalo riječ dana, početkom ove godine ta je brojka narasla na 300 tisuća, a sada je već premašila brojku od 2 milijuna.

Veliki uspjeh rezultirao je i brojnim aplikacijama koje pokušavaju kopirati uspjeh Wordlea, a kako originalna igra riječima izgleda, pogledajte na ovoj stranici.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju