Kasnije ovog mjeseca, točnije 20. travnja, u Zagrebu se održava Startup AddVenture koji dovodi poslovne anđele, izvršne direktore i predstavnike moćnih svjetskih tehnoloških medija, koji će pričati o stvarima koje trebate znati ukoliko se bavite nekim startupom.

Zagreb će tako postati šesti grad ove godine, koji će ugostiti ovaj jednodnevnim događaj s utjecajnim ljudima iz svijeta biznisa i startupa. Više o događaju možete pronaći na službenim stranicama, gdje ujedno i možete kupiti kartu, a u nastavku možete pročitati naš intervju s Johnom Biggsom, jednim od predavača i urednikom prestižnog TechCruncha.

ZIMO je službeni medijski sponzor ove konferencije!

Pozdrav John, postoji li nešto u hrvatskoj startup sceni što vas privlači da dođete ovdje?

Uzbuđen sam kad idem bilo gdje. Toliko je iznimnih talenata diljem svijeta, stoga je uvijek dobro doći na nova mjesta i naučiti nove stvari.

Što misliš, kako startupi mogu utjecati na ekonomiju malih država kao što je Hrvatska?

Startupi su pokretača ovakvih ekonomija. Možete zaraditi mnogo novaca ako dobro “kartate”, a više novca znači i veće poreze, bolje kuće i stanove, bolje susjede i mladih ljudi koji žele ostati u svojim gradovima.

Koje stvari bi hrvatski startupi trebali naučiti iz scene u SAD-u?

Morate graditi u Hrvatskoj a prodavati u svijetu. Svaki poduzetnik bi trebao provesti nekoliko mjeseci u SAD-u kako bi razumjeli što investitori žele. Ako mislite da sve možete napraviti lokalno, varate se!

Misliš li da bi vlada trebala biti involvirana u startupe?

Ne, osim ako je namjera smanjenje poreza za startupe.

Znamo da je ovo cliche, no koji je najbolji savjet za startupe?

Izgradite nešto. Ne odustajte. Ako jedna ideja ne funkcionira, probajte drugu. To je težak posao no kraju se isplati!

Foto Facebook