Kako bi društvene mreže izgledale kao muškarci modernog doba?

Viktorija Pashuta je zanimanje javnosti privukla prije godinu i pol dana, kada je objavila editorijal u kojem je najpopularnije web preglednike pretvorila u manekenke, sada je ponudila sličnu priču s društvenim mrežama...

Zimo
Zimo
Tomislav Ćuto | 04.12.2014. / 13:04 komentari
Kako bi društvene mreže izgledale kao muškarci modernog doba?

Viktorija Pashuta je zanimanje javnosti privukla prije godinu i pol dana, kada je objavila editorijal u kojem je najpopularnije web preglednike pretvorila u manekenke, sada je ponudila sličnu priču s društvenim mrežama...

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Rođena u Latviji, za kruh zarađuje u Los Angelesu, kao profesionalni fotograf, ali uz profesiju je veliki obožavatelj modernih tehnologija i svega što ide uz njih. Kada je odradila „photo session“ s manekenkama koje je transformirala u „žive web preglednike“, Viktorija je u ekspresnom roku postala popularna diljem svijeta, iako to, dakako, nije bio njezin prvi rad. Ali, viralnost svega što se dotiče interneta istog trenutka joj je osigurala putovanje u orbitu popularnosti...

Sada su na red došle društvene mreže, osam njih, koje su kroz objektiv Viktorije Pashute pretvorene u „zgodne, moderne muškarce“. Kao i kod prvog „eksperimenta“, Viktorija je nastojala uz svoju ekipu svaku društvenu mrežu dočarati na način koji značajke iz virtualnog svijeta pretvara u žive osobe. I ovog puta je „upregnuta“ sva kreativnost, kako Viktorije, tako i manekena koji su odigrali ulogu društvenih mreža koje su predstavljene. O cijeloj priči Viktorija Pashuta je ponudila i svoje viđenje...

„Uživali smo radeći na ovom projektu, nastojali smo prikazati „duh i karakter“ društvenih mreža, koje su i te kako prisutne i imaju utjecaj na naše živote. Ne znamo jesmo li baš pogodili, ali vjerujem da smo vrlo blizu, jer Facebook je „casual“, Twitter klasičan, Pinterest kreativan, LinkedIn poslovan, Instagram „vintage“, Flickr artističan, Tumblr pomalo „hip“, a Google+ inovativan“, objasnila je Viktorija Pashuta.  

Facebook

Twitter

Google+

LinkedIn

Instagram

Pinterest

Flickr

Tumblr

Izvor Viktorija Pashuta Photography

Vezane vijesti