Logo je vrlo moćan marketinški alat. On mora biti jednostavan, lako pamtljiv i svepristuan. Pogledajte kako su se logotipovi top tvrtka mijenjali kroz povijest.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice

Bilo da je logo sastavljen od samog teksta, grafika, ilustracija, ili nečeg totalnog drugačijeg, on je važan dio svake kompanije.

Tvrtke troše ogromne količine novaca kako bi analizirali koji logo je najbolji za njih, a taj logo se kroz razvoj kompanije mora prilagoditi i vremenu, te novim standardima dizajna.

Primjer kako se logo ne mijenja kroz povijest je svima nam jako dobro znana Coca Cola čiji su prvi logo izradili John Pemberton i Frank Mason Robinson davne 1885. godine. Naime, njihov logo se nije puno promijenio, što se može vidjeti na slikama ispod.

Pogledajte i ostale logotipove poznatih kompanija, što internetskih, što onih starijih kao što su Nike, Pepsi, Canon, Audi, itd.

Via TopDesignMag