Kako su se logotipovi mijenjali kroz povijest

Logo je vrlo moćan marketinški alat. On mora biti jednostavan, lako pamtljiv i svepristuan. Pogledajte kako su se logotipovi top tvrtka mijenjali kroz povijest.

Zimo
Zimo
Zimo | 11.07.2011. / 09:57 komentari
Kako su se logotipovi mijenjali kroz povijest

Logo je vrlo moćan marketinški alat. On mora biti jednostavan, lako pamtljiv i svepristuan. Pogledajte kako su se logotipovi top tvrtka mijenjali kroz povijest.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Bilo da je logo sastavljen od samog teksta, grafika, ilustracija, ili nečeg totalnog drugačijeg, on je važan dio svake kompanije.

Tvrtke troše ogromne količine novaca kako bi analizirali koji logo je najbolji za njih, a taj logo se kroz razvoj kompanije mora prilagoditi i vremenu, te novim standardima dizajna.

Primjer kako se logo ne mijenja kroz povijest je svima nam jako dobro znana Coca Cola čiji su prvi logo izradili John Pemberton i Frank Mason Robinson davne 1885. godine. Naime, njihov logo se nije puno promijenio, što se može vidjeti na slikama ispod.

Pogledajte i ostale logotipove poznatih kompanija, što internetskih, što onih starijih kao što su Nike, Pepsi, Canon, Audi, itd.

Via TopDesignMag

Vezane vijesti