Kako su se logotipovi mijenjali kroz povijest

Logo je vrlo moćan marketinški alat. On mora biti jednostavan, lako pamtljiv i svepristuan. Pogledajte kako su se logotipovi top tvrtka mijenjali kroz povijest.

Zimo Zimo Zimo | 11.07.2011. / 09:57

Kako su se logotipovi mijenjali kroz povijest

Logo je vrlo moćan marketinški alat. On mora biti jednostavan, lako pamtljiv i svepristuan. Pogledajte kako su se logotipovi top tvrtka mijenjali kroz povijest.

Bilo da je logo sastavljen od samog teksta, grafika, ilustracija, ili nečeg totalnog drugačijeg, on je važan dio svake kompanije.

Tvrtke troše ogromne količine novaca kako bi analizirali koji logo je najbolji za njih, a taj logo se kroz razvoj kompanije mora prilagoditi i vremenu, te novim standardima dizajna.

Primjer kako se logo ne mijenja kroz povijest je svima nam jako dobro znana Coca Cola čiji su prvi logo izradili John Pemberton i Frank Mason Robinson davne 1885. godine. Naime, njihov logo se nije puno promijenio, što se može vidjeti na slikama ispod.

Pogledajte i ostale logotipove poznatih kompanija, što internetskih, što onih starijih kao što su Nike, Pepsi, Canon, Audi, itd.

Via TopDesignMag

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti