Polestar Precept dizajniran je s idejom zelenijeg pristupa proizvodnji automobila, a da se pritom ne izgube premium značajke, unatoč velikom korištenju recikliranih i drugih ekološki prihvatljivih materijala.
Polestar ga je predstavio u veljači ove godine, a sad je potvrđeno da Precept više nije samo koncept, već da kreće u proizvodnju.
Javnost je rekla 'Želimo ga' i mi smo ga odlučili i napraviti, rekao je Thomas Ingenlath, izvršni direktor Polestara.
Precept je zamišljen kao grand coupe, dugačak i nizak, premium električni automobil, vrlo elegantne forme.
S obzirom na to da je prethodni automobil tvrtke, Polestar 2, primljen vrlo dobro kod vozača, ne treba čuditi da se ta kompanija odlučila Precept iz koncepta dovesti u stvarnost.
Polestar ne otkriva performanse tog automobila na cesti i te podatke na njihovim stranicama zasad nisu dostupne, no automobil svakako posebnim čini njegov interijer, koji je osmišljen tako da bude maksimalno ekološki prihvatljiv.
Želja Polestara jest napraviti automobil s najmanjim mogućim negativnim ekološkim otiskom, a u tu svrhu koriste održive i reciklirane materijale, poput plastičnih boca, starih tepiha i ribarskih mreža.
Isto tako, Precept neće nikako tehnološki zaostajati za konkurencijom (ponajviše Teslom), jer će koristiti napredniju Googleovu platformu.
U automobilu će se nalaziti dva zaslona, jedan centralni, veličine 15 inča, te vozačev, veličine 12 inča.
Tehnologija "posuđena" iz sutrašnjice, ne 50 godina unaprijed
Precept će se proizvoditi i prodavati ponajprije u Kini, gdje Polestar podiže novu tvornicu jer ta zemlja pokazuje velik interes za napredak u industriji električnih automobila.
Potrošači žele vidjeti promjenu u ovoj industriji, ne samo snove. Preceptov značaj time postaje sad još snažniji, kaže Ingenlath.
Na Polestarovim stranicama za Precept kažu da je to tehnologija "posuđena" iz sutrašnjice, a ne 50 godina unaprijed te da je zbog toga početak proizvodnje Precepta moguć sada i ne predstavlja velik skok za tvrtku, već prirodan korak naprijed.