Hoće li metaverse jednom zaista zamijeniti stvarni život? Iako trenutačno malo tko vjeruje u takav scenarij, činjenica je kako popularnost takvih metasvemira, kao i novac koji se u njih ulaže konstantno raste. Svoju priliku u metaversu sada je prepoznao i Warner Music Group (WMG) koji će u virtualnom prostoru Sandboxa stvoriti poseban digitalni svijet s tematskim parkovima za posjetitelje i s prostorom za koncerte uživo.
Partnerstvo sa Sandboxom prvi je i prilično veliki korak WMG-a u svijet NFT-a te se ne treba čuditi ako i druge velike glazbene, filmske i medijske kompanije krenu tim smjerom i počnu ulagati u virtualne događaje.
Oana Ruxandra koja je zadužena za poslovni razvoj WMG-a komentirala je kako im se s ovom suradnjom otvaraju brojne nove mogućnosti u metaversu, a kako je riječ o virtualnom prostoru, u njemu neće biti granica kakve postoje u stvarnom svijetu. Želja im je stvoriti “imersivno društveno-glazbeno” iskustvo koje će izvođačima i njihovim fanovima omogućiti povezivanje na jednoj potpuno novoj razini.
U virtualnom prostoru unutar Sandboxa koji je nazvan WMG LAND, organizirat će nastupe i druženja s fanovima, a povodom te suradnje Sandbox je najavio prodaju virtualnog zemljišta koje se nalazi pored WMG-ova posjeda. Iako je, dakle, riječ o virtualnim stvarima, novac koji se u metaversu okreće često je veći u odnosu na kupovinu istih stvari u stvarnom svijetu. Do sada su već potrošeni milijuni dolara za digitalne posjede, kuće, brode itd. kojima se može pristupiti samo putem računala i mobilnih uređaja.
Za mnoge to nema smisla, dok drugi vjeruju kako je metaverse budućnost i prilika za investiranje jer bi virtualno zemljište koje se kupi danas u Sandboxu, za koju godinu mogli biti puno skuplje pa bi, kao i u stvarnom životu, vlasnici mogli zaraditi na razlici u cijeni.
Uskoro će korisnicima na takav način biti dostupni i koncerti i druga zabavna događanja, a bit će zanimljivo vidjeti kolika će biti potražnja za zemljištem pored LAND-a i koliko će ljudi plaćati to zemljište.
Izvor: TechSpot