Nakon što su dobar dio nedjelje korisnici A1 Hrvatska, ali i brojni korisnici diljem svijeta imali problema s uspostavljanjem internetske i mobilne veze te pristupom brojnim servisima i internetskim stranicama, situacija se polako stabilizira.
At this moment we are seeing network stability and reachability return back to normal levels, and we are monitoring the situation. We are updating the status of this incident to Monitoring, and if the situation changes we will update accordingly. https://t.co/2BAqr1q7Gy
— Cloudflare Help (@CloudflareHelp) August 30, 2020
Podsjetimo, brojni korisnici A1 Hrvatska od nešto prije podneva imali su problema s uspostavljanjem internetske, ali i mobilne te telefonske veze. Čitatelji koji su nam se javili istaknuli su kako im je internetska veza ili izuzetno spora ili kako ne mogu otvoriti pojedine internetske stranice na računalu.
Da je problem u cijeloj Hrvatskoj, pokazali su komentari korisnika na društvenim mrežama i profilima A1 Hrvatska, ali i činjenica da je čak i web stranica A1 Hrvatska bila nedostupna.
Iz A1 Hrvatska pojasnili su nam kako su svjesni poteškoća te rade na njihovom otklanjanju.
Povremeno imamo poteškoća s korištenjem internet usluge za mobilne i fiksne korisnike. Ispričavamo se korisnicima zbog neugodnosti te radimo na njihovom što skorijem otklanjanju, poručili su iz A1 Hrvatska.
Inače, tijekom jutra problema je bilo i sa Googleovim uslugama koje su za dio korisnika u cijeloj Europi bile nedostupne. Prije svega Google pretraživač, a onda i druge usluge poput Gmaila i YouTubea.
No, čini se kako je problem puno veći i na svjetskoj razini. Brojni servisi poput PSN, Xbox Live, Steam, ali i Netflix, Yahoo, Amazon i Ebay neodstupni su ili im je pristup izuzetno otežan.
Čini se kako je problem u jednom od glavnih pružatelja usluga pristupa internetu, Cloudflare, zbog čega su se problemi prenijeli i na sve ostale korisnike i podatkovne centre koji se oslanjaju na njih.
Nakon što se situacija vratila u normalu, o svemu se detaljnije oglasili iz telekoma.
"Naši stručnjaci poduzeli su sve kako bi što prije otklonili probleme koji su bili globalne naravi. Naime, uslugu pristupa internetu pruža nekoliko globalnih providera. Jedan od njih danas je imao značajnih poteškoća zbog čega su mnogi svjetski web servisi bili nedostupni, a istovremeno milijuni korisnika bez pristupa internetu. Poteškoće u A1 mreži zamijećene su u 12:06 sati. Aktivacijom pričuvnih konekcija i stabilizacijom pružanja fiksnog i mobilnog pristupa internetu u 17:13 pružanje usluge omogućeno je svim korisnicima.
Za vrijeme trajanja poteškoća niti u jednom trenutku nije bilo prekida ostalih telekomunikacijskih usluga.
Iskreno se ispričavamo svim korisnicima koji su imali poteškoća u korištenju naših usluga", poručuju iz A1.