Prema podacima Counterpoint Researcha Oppo je u siječnju zauzeo 21 posto kineskog smartphone tržišta te time postao najprodavaniji brend smartphone uređaja u toj zemlji po prvi puta.

Vivo i Huawei dijele drugo mjesto s 20 posto udjela na kineskom tržištu dok su iza njih Apple i Xiaomi, svaki s po 16 posto udjela u kineskom tržištu.

Prodaja Oppo smartphone uređaja porasla je za 26 posto u odnosu na 2020. godinu te za 33 posto u odnosu na prosinac 2020. godine.

Podaci Counterpointa kažu da je nova Reno 5 serija doživjela uspješno lansiranje na tržište, obzirom da pruža bolje specifikacije za nižu cijenu u odnosu na prethodnu Reno 4 seriju.

No, da bi Oppo dobio udio na tržištu, netko taj isti udio mora i izgubiti, a najnoviji podaci govore da Huawei počinje imati problem i na kineskom tržištu.

Counterpoint izvještava kako su se iz Huaweija usredotočili na premium dio tržišta zbog nedostatka komponenti uzrokovanog sankcijama SAD-a. Zbog toga su se kineski distributeri fokusirali na druge brendove kako bi nadopunili nedostatak količine pristupačnijih mobitela.

Huaweijeva prodaja brenda Honor, isto tako uzrokovana sankcijama, dodatno će smanjiti njihov udio na kineskom tržištu, jer taj brend sad postaje natjecatelj na tržištu, a ne više dio imovine Huaweija.

Iako su navedene brojke tek za siječanj, Counterpoint vjeruje da će udio Huaweija na kineskom tržištu padati tijekom čitave 2021. godine.

Oppo će to probati dobro naplatiti lansiranjem svojeg novog flagship uređaja Find X3 Pro, čija najava će biti službeno održana ovog četvrtka, no već sad postoji tizer za to.

Izvor: The Verge