LAQO predstavio prvi svjetski Muzej osiguranja u metaversu

Iskorak u metaverzum samo je jedna od digitalnih inicijativa Croatia osiguranja, koje je u protekle tri godine uložilo više od 250 milijuna kuna u digitalizaciju vlastitog poslovanja i povećanje razine digitalnih znanja u osiguravateljnoj industriji.

Martina Čizmić | 04.03.2023. / 11:21

Muzej osiguranja u metaverzumu (Foto: Croatia osiguranje)

Virtualni prostor, metaverzum, postaje sve zanimljiviji ne samo običnim ljudima, već i tvrtkama. Sve više tvrtki stvara vlastite prostore u metaverzumu i u njima na potpuno nov način prezentiraju svoje proizvode (virtualne ili stvarne) ili usluge. 

Jedna od takvih tvrtki je i Croatia osiguranje, koja je odlučila u metaverzumu predstaviti LAQO Muzej osiguranja. Kako su prilikom predstavljanja projekta istaknuli predsjednik Uprave Davor Tomašković te direktorica digitalnog razvoja Ana Zovko i Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, LAQO Muzej osiguranja napravljen je na platformi Decentraland i prvi je takav muzej na svijetu u metaverzumu. 

U Muzeju osiguranja na Decentralandu prikazani su načini osiguranja koji predstavljaju povijest, te nova, unaprijeđena i digitalna iskustva kakva nude Croatia osiguranje i LAQO koja postaju standard.

Posjetitelji mogu vidjeti kako je nekada izgledao put do osiguranja kroz neprohodnu šumu obrazaca i primjerice čekanja u redu pred šalterom. Danas je to stvar prošlosti, a LAQO svojim posjetiteljima na metaverzumu osim brzog i jednostavnog ugovaranja osiguranja pokazuje i koliko se CO2 emisija štedi digitalnim ugovaranjem.

Od samog početka LAQO kontinuirano radi na jačanju svog digitalnog identiteta kroz brojne inovacije. Sada smo ušli u metaverzum te stajemo uz bok tehnološki najnaprednijim kompanijama kao prvi s naših prostora. Inovacija je u srži brenda, a to pokazuju projekti koje smo do sada uspješno implementirali - LaqoPrevent program kojim doprinosimo povećanju sigurnosti u prometu i smanjenju emisija CO2 tijekom vožnje te plaćanje kriptovalutama. Možda ne znamo kako će izgledati budućnost, ali smo za nju spremni, rekla je Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.

Proteklih godina, metaverzum je bio u fokusu javnosti koja je suviše nestrpljivo očekivala nerealne pomake u razvoju platformi i hardwarea. Sada se javnost bavi AI botovima, dok globalne tehnološke kompanije i dalje ulažu ogromna sredstva u metaverzum. Iako je Muzej osiguranja na Decentralandu prvenstveno komunikacijski motiv, šala kojom želimo ukazati da je nekim osiguravateljnim praksama mjesto u povijesti, LAQO se za stalno nastanio u metaverzumu i namjerava iskoristiti svaku priliku koju će taj kanal otvoriti u budućnosti. Tamo se pridružio stotinama globanih brandova koji eksperimentiraju s novom dimenzijom digitalne socijalizacije i svim njenim efektima na poslovanje, na društvo i na pojedinca, istaknuo je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Iskorak u metaverzum samo je jedna od digitalnih inicijativa Croatia osiguranja koje je u zadnje tri godine uložilo više od 250 milijuna kuna u digitalizaciju vlastitog poslovanja i povećanje razine digitalnih znanja u osiguravateljnoj industriji.

Metaverzum je za nas još jedan od terena na kojima pomičemo granice osiguravateljnog svijeta. U razvoj znanja kroz suradnje s fakultetima, visokim obrazovnim institucijama i podršku brojnim stručnim projektima u posljednje smo tri godine uložili više od četiri milijuna kuna. Naš poslijediplomski specijalistički studij u suradnji s Fakultetom elektorotehnike i računarstva upisao je već treću generaciju i otvoren je svima na tržištu. Dvostruko smo povećali broj zaposlenih u IT-ju i na digitalnim funkcijama, a kroz posebne programe razvoja zapošljavamo i mlade IT pripravnike. Naši digitalni projekti osvajaju nagrade i postižu odlične rezultate. Surađujemo s vodećim domaćim i svjetskim tehnološkim providerima na vrhunskim rješenjima za klijente. Naša je odgovornost razumjeti budućnost i pripremiti se za nju prema očekivanjima i potrebama naših korisnika. Od 2020. godine do danas uložili smo više od 250 milijuna kuna u digitalizaciju poslovanja, a s ulaganjima ćemo nastaviti i ove godine s dodatnih 100 milijuna kuna, rekao je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti