Treću godinu zaredom, P World organizira Marketing Kingdom u Zagrebu koji će se održati 27. i 28. ožujka s predavačima iz renomiranih svjetskih kompanija.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Marketing Kingdom 3 ugostit će tako predavače iz kompanija kao što su Mashable, Spotify, Shazam, Coca Cola, British Telecom i Oracle, a uz njih održat će se panel rasprava o najbitnijim marketinškim trendovima u regiji. 

"U posljednje dvije godine u Zagreb smo doveli neke od najvećih svjetskih marketinških umova. Naša misija da Hrvatsku učinimo središtem marketinga na ovim prostorima nastavlja se i u 2014.“, istaknuo je Kosta Petrov, jedan od direktora u P Worldu.

Brian Dresher, viši potpredsjednik poslovnog razvoja u kompaniji Mashable otvorit će konferenciju svojim izlaganjem o snazi partnerstva u poslu. Tijekom dvodnevne konferencije možete pratiti i izlaganje Anie Jakubowski iz Coca Cole na temu sadržaja marketinga, Katie Morse iz Billboarda o integraciji alata društvenih medija u sve aspekte marketinške kampanje, te izlaganje Ricca Webba iz Nokije o kreiranju jedinstvenog iskustva kupca u društvenim medijima.

Treće izdanje Marketing Kingdoma uključuje i ekskluzivnu prezentaciju Johnatana Fostera, generalnog menadžera u Spotifyju za Europu i visokog predstavnika u Shazamu.

Više o događaju potražite na službenim stranicama.