Mladi bračni par osmislio inovativnu aplikaciju koja djecu uči, ali i stavlja u položaj učitelja

Interaktivna aplikacija potiče djecu da uče, ali i da prenose svoje znanje na virtualna "čudovišta".

Martina Čizmić | 02.06.2022. / 09:10

Aplikacija Moopies (Foto: SIMORA)

Mladi bračni par, Mateja i Stefan Vedrina iz Novske, osmislili su edukativnu aplikaciju kroz koju djeca uče o životu na Zemlji. Ideja nije da djeca samo gledaju sadržaj, već da preuzmu ulogu "učitelja" i mala slatka čudovišta Moopies, koja su pala na Zemlju, nauče svemu što znaju. 

Edukativnu aplikaciju Moopies razvijali su posljednjih godinu dana, a sad su na globalnoj platformi Kickstarter objavili i crowdfounding kampanju kako bi u mjesec dana prikupili 6.000 dolara i nastavili sa razvojem aplikacije. Kroz nju dijete postaje učitelj, što je najvažniji segment ove aplikacije i što joj daje inovativnost.

Kako su istaknuli prilikom predstavljanja aplikacije i crowdfunding kampanje, važnost je aplikacije u tome što roditeljima daje mogućnost da vremenski odrede koliko će njihovo dijete aplikaciju i koristiti.

Stefan i Mateja Vedrina (Foto: SIMORA)

Moopiesi su mala slatka čudovišta koja padnu na planet Zemlju. S jednim od njih dijete kreće u avanturu učenja. Dijete svog Moopyja uči o znanju naše planete poput matematike, stranih jezika, boja. Kako Moopy uči, tako i evoluira. Prilikom preuzimanja aplikacije, roditelj određuje koliko će vremenski njegovo dijete igrati našu igru. Nakon što prođe taj period, Moopy s kojim dijete trenutačno igra odlazi spavati te igru može nastaviti tek sljedeći dan. Također, uz aplikaciju će dolaziti i popratni sadržaj koji je tematski vezan uz aplikaciju, odnosno plišanci, katalog sa sličicama, olovke za tablet, majice…, ističu Mateja i Stefan. Tim koji je radio unutar Poduzetničkog inkubatora PISMO powered by A1 radio na aplikaciji je zaista šarolik, i što je najvažnije na razvoju ovog proizvoda radili su i pedagozi kako bi aplikacija u punoj mjeri bila djeci korisna, a ne samo zabavna.

Projekt Moopies podržala je i Razvojna agencija SIMORA kroz svoj prekogranični projekt CROWN. CROWN je omogućio da tri najbolje hrvatske poduzetničke ideje svoje proizvode plasiraju na tržišta, pokrenu crowdfounding kampanje i iznosima od 25 tisuća eura provedu marketinške kampanje. Moopies je jedna od tih pobjedničkih ideja, poručili su iz Simore.

Koliko je aplikacija zanimljiva, možda najbolje govori informacija da su u samo dva dana crowdfundinga uspjeli prikupiti petinu traženog iznosa, a do punog iznosa preostaje im još 28 dana vremena. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti