Ljudi se danas olako rješavaju pokvarenih telefona koje su skupo platili te se takvi uređaji uništavaju samo zbog nedostatka informacija jer im proizvođači i (službeni) servisi kažu kako je nemoguće popraviti mobilne uređaje pa ih na kraju korisnici bace i potroše tisuće kuna na nove telefone. No, u velikom broju slučajeva takve je telefone moguće popraviti – samo je potrebno kontaktirati prave ljude koji će se potruditi i riješiti problem za koji će čak i u Appleu reći da ga je nemoguće riješiti.

Jessa Jones vlasnica je servisa iPad Rehab u kojem su zaposlene većinom žene te ona popravlja uređaje od kojih će mnogi odustati i savjetovati vam da ih se riješiti i kupite novi telefon. Ona je razvila novu tehniku popravljanja telefona i matičnih ploča u kojoj je iskoristila svoje poznavanje molekularne genetike, odnosno naučila je 'kako rade male stvari koje ne vidimo i za koje ne postoje upute'. Takav je princip i s matičnim pločama koje sadrže brojne male komponente koje ona proučava s mikroskopom, traži probleme i mijenja pokvarene komponente s ispravnima – to je usporedila s lego kockicama te je samo jednu kockicu potrebno zamijeniti drugom.

Brojni serviseri prate njene videozapise i upute o popravcima iPhonea te joj šalju uređaje koje 'nemoguće' popraviti, a ona iz dana u dan pokazuje kako je nemoguće ipak moguće te je, uz znanje, potrebno uložiti dosta truda kako bi se problem riješio. Jessa naročito kritizira stručnjake i servisere koji na internetu objavljuju netočne informacije oko popravaka uređaja i korisnicima ne daju prave odgovore oko načina popravka telefona – u intervjuu za Motherboard rekla je kako je postala 'internetska ratnica u borbi protiv takvih informacija'.

Žene zaposlene u njenom servisu najponosnije su kada njihova djecu svojim prijateljima kažu: 'Moja mama to može popraviti', a Jessinim stopama krenula su i njena djeca koja također uče kako rješavati probleme i popravljati mobilne uređaje. Više o Jessi Jones pogledajte ovdje.