Tijekom gostovanja na Bug Future Showu koji je održan u četvrtak, glavni govornik i digitalni jezuit Robert Ballecer JR, među inim, upozorio je i na opasnosti povezanog svijeta i otvorenosti povezanih uređaja jer, kako sve veći broj uređaja bude povezan s internetom poput npr. automobila, bit će izloženi (opasnim) hakerskim napadima. Na potencijalne velike probleme koje bi povezani automobili mogli imati s hakerima upozorili su nedavno i iz američke kompanije Synopsys koja je među IT profesionalcima zaposlenim u automobilskoj industriji provela istraživanje o sigurnosti povezanih uređaja.
Rezultati istraživanja nisu nimalo optimistični i pokazali su da postoji opasnost od hakiranja računalnog sustava u vozilima, prvenstveno putem WiFija i Bluetootha te postoji mogućnost praćenja lokacije pristupom GPS-u vozila.
Iako je sve više automobila povezano s internetom, korisnici i dalje misle da su sigurni od hakera i hakerskih napada, no nedavno su dva sigurnosna stručnjaka već dokazala kako s udaljenog mjesta mogu preuzeti kontrolu nad autonomnim automobilima iskorištavanjem postojećih sigurnosnih propusta.
Čak više od 60 posto ispitanih IT stručnjaka smatra kako bi hakeri mogli napasti sigurnosne sustave njihovih kompanija i automobila tijekom sljedećih godinu dana. Također, kako su telefoni povezani s automobilima, postoji velika opasnost da bi hakeri, iskorištavanjem propusta u računalnom sustavu automobila, mogli pristupiti i pametnim telefonima s kojih će moći ukrasti brojne privatne podatke korisnika.
Veliki broj ispitanih smatra kako će hakeri prvenstveno pokušati napasti sustav za autonomnu vožnju, što bi im moglo omogućiti preuzimanje kontrole nad cijelim vozilom ili nad dijelom opcija kojima upravlja računalo. Richard Billyeald iz Thatcham Researcha komentirao je za The Sun kako su današnji automobili poput računalnih sustava na kojima je smještena velika količina informacija, a s obzirom na to da su povezani s internetom i drugim uređajima, uvijek postoji mogućnost da netko provali u taj sustav, ukrade podatke ili dobije pristup nekim (ili svim) opcijama vozila.
U najgorem scenariju, hakeri bi s udaljenog mjesta mogli oteti vozilo i zaletjeti se s njim u masu ljudi ili slično – za pretpostaviti je da u automobilskoj industriji razmišljaju o tzv. kill switchu, odnosno opciji gašenja vozila u nekim ekstremnim slučajevima.