NASA objavila izvješće o UAP-ovima: Oni su "jedna od najvećih tajni planeta"

NASA je objavila da analizira zaključke i preporuke izvješća neovisnih stručnjaka, ali je ipak uspostavila novu funkciju - direktora za istraživanje neidentificiranih anomalnih fenomena

Hina | 15.09.2023. / 08:17

NLO, ilustracija (Foto: Getty Images)

NASA-ina radna skupina preporučila je u izvješću objavljenom u četvrtak da NASA poboljša prikupljanje informacija o neidentificiranim letećim objektima (NLO), odnosno kako ih vlada sada zove "neidentificiranim anomalnim fenomenima", i da više pomaže Pentagonu da ih detektira.

NASA je, u priopćenju koje prati izvješće, objavila da analizira zaključke i preporuke izvješća neovisnih stručnjaka, ali je ipak uspostavila novu funkciju - direktora za istraživanje neidentificiranih anomalnih fenomena (UAP).

Asteroid Dimorphos Sjećate se asteroida koji je NASA udarila letjelicom? Počeo se čudno ponašati

NASA-ina radna skupina, koju čine stručnjaci iz područja koja se kreću od fizike do astrobiologije, objavila je izvješće nakon što je u lipnju održala prvi javni sastanak.

NASA ima niz postojećih i planiranih sredstava za promatranje Zemlje i svemira, zajedno s opširnom arhivom povijesnih i aktualnih skupova podataka, što bi se trebalo izravno koristiti da bi se razumjelo UAP-ove, navodi se u izvješću.

Premda NASA-ina flota satelita za praćenje Zemlje obično nema prostornu rezoluciju da detektira relativno malene objekte kao što su UAP-ovi, njihovi najmoderniji senzori mogu se izravno koristiti za praćenje stanja lokalnih zemaljskih, oceanskih i atmosferskih uvjeta koji se prostorno i vremenski podudaraju s UAP-ovima koji su prvo bili detektirani drugim metodama. NASA-ina sredstva tako mogu imati ključnu ulogu da se izravno utvrdi jesu li neki okolišni čimbenici povezani s nekim prijavljenim UAP ponašanjima ili događajima, dodaje se u izvješću.

Američka vlada zadnjih je nekoliko godina nekoliko puta objavila informacije koje je prikupila u vezi ove teme o kojoj se nekoć službeno gotovo nije govorilo.

Novo izvješće ocjenjuje da su UAP-ovi jedna od najvećih tajni planeta.

Ugradnja MOXIE-ja u rover Perseverance NASA dokazala da može napraviti kisik na Marsu, a što je sljedeće?

Širom svijeta primijećeni su objekti na nebu koji ne mogu biti identificirani kao baloni, letjelice ili prirodni poznati fenomeni, ali ograničen je broj visoko kvalitetnih opažanja. Priroda znanosti je da istražuje nepoznato i podaci su jezik koji znanstvenici koriste kako bi otkrili tajne našeg univerzuma, navodi se u izvješću.

Unatoč mnogobrojnim izvješćima i viđenjima, izostanak konzistentnih, detaljnih i selektiranih opažanja znači da trenutačno nemamo skup podataka koji je potreban za definitivne, znanstvene zaključke o UAP-ovima.