Jedna od rijetkih velikih mobilnih kompanija koja je, usprkos pandemiji, uspjela povećati broj prodanih telefona u odnosu na isto razdoblje prošle godine bio je Apple. Istraživanje o popularnosti pametnih telefona i lista 10 najprodavanijih smartphonea u prvoj polovici godine koje je objavila kompanije Omdia potvrđuje veliku popularnost Appleovih uređaja.

Dok je prošle godine najprodavaniji telefon na svijetu bio iPhone XR, za prvih 6 mjeseci ista je situacija i s njegovim nasljednikom, modelom iPhone 11 koji je predstavljen u rujnu prošle godine. Prema tim podacima Apple je prodao 37,7 milijuna modela iPhonea 11, što je daleko najviše od konkurencije i više od 10 milijuna komada bolja prodaja u odnosu na isto razdoblje prošle godine i model XR.

Ključ uspjeha tog modela jest cijena - iPhone 11 stoji 700 dolara, a u odnosu na model XR dolazi sa značajnim hardverskim poboljšanjima poput snažnijeg procesora i grafike te dvije stražnje kamere u odnosu na 1 kameru modela XR. Pored jedanaestice, još se čak 4 modela iPhonea nalaze među top 10 najprodavanijih telefona na svijetu u prvoj polovici godine tako da Appleovi telefoni zauzimaju polovicu te liste.

Na petom mjestu nalazi se još jedan veliki prodajni hit i cjenovno najpristupačniji Appleov smartphone (iPhone SE) koji je predstavljen krajem trećeg mjeseca i do kraja lipnja prodan je u 8,7 milijuna komada, šesto mjesto pripada iPhoneu XR za kojim i dalje postoji velika potražnja (8 milijuna komada), sedmi je iPhone 11 Pro Max (7,7 milijuna), dok je deseto mjesto zauzeo iPhone 11 Pro koji je prodan u 6,7 milijuna komada.

Na listi top 10 najprodavanijih telefona u prvoj polovici godine nalazi se samo jedan Samsungov model - A 51 koji je s prodanih 11,4 milijuna komada zauzeo drugo mjesto, dok ostale pozicije zauzima Xiaomijev brend Redmi - na trećem mjestu nalazi se Redmi Note 8, četvrti je Redmi Note 8 Pro, osim je Redmi 8A, dok je na devetom mjestu Redmi 8.

Uskoro očekujemo predstavljanje nove generacije iPhonea koja bi po prvi puta mogla uključivati čak 4 nova telefona tako da je jasno da Apple s novim uređajima cilja na još veći udio na mobilnom tržištu.

Izvor: 9to5Mac