Dok se Facebook i Twitter bore za masu, Amazon i Netflix hvale podacima o tome tko je kupio, gdje i kad, u pozadini se intenzivno razvija Forsquare koji namjerava riješiti problem kvalitetnih preporuka.

Preporuke su do sada funkcionirale na pretpostavci ako pratimo X elemenat, predlaže nam se i slični Y elemenat. Zbog toga smo bombardirani u kratkom vremenu nekvalitetnim preporukama. Time dolazimo do činjenice gdje smo zakinuti za dobre preporuke, najviše za one koje utječu na bolju socijalnu aktivnost, u daljnjem pohađanju na kulturne, sportske ili edukativne događaje.

The Call of Crowd

Petko Gregoriev zajedno sa svojim timom na Cambridgeu koristi podatke bazirane na Foursquare lokacijskim parametrima i uz malu toleranciju utvrđuju što nam je draže pohađati uz određene ponude unutar našeg okruženja. Time se dobiva bihevioralan uzorak, laički rečeno ponašanje u određenim situacijama, koji nas usmjerava prema osobnim socijalno/društvenim promjenama, drugim riječima, za svaki događaj bit ćemo informirani detaljno i povezanost s ljudima koji također prate naša pohađanja bit će nam bliži uz uvjet dijeljenja lokacije.

Iza konvencionalnog marketinga

Ako se ova tehnologija usvoji kao novi način oglašavanja, sami korisnici bi sebi definirali koje proizvode žele kupiti. Na temelju ovog primjera napravila bi se paleta događaja koji bi nas navodili prema željenom događaju, postotak efektivne sugestije bi se povećao dok bi marketing direktno utjecao na osobni profil po pitanju socijaliziranosti.

Izvor: arxiv.org