Inovacije u TV tehnologiji i programiranju pokreću pozitivne osobne i kulturne promjene među europskim potrošačima. Pokazalo je to novo istraživanje koje je Samsung objavio na sajmu IFA 2019. Istraživanje započeto uoči 50. obljetnice tvrtke također je pokazalo da je evolucija televizije, u smislu vrhunskog tehnološkog napretka kao što je 8K, ali i visokokvalitetnog, raznolikog sadržaja koji je danas dostupan, ima opipljiv utjecaj na mnoge aspekte života potrošača.
Čak 57 % ispitanih Europljana izjavilo je da ih je TV program koji su gledali potaknuo da promjene mišljenje o aktualnim društvenim temama, kao što su klimatske promjene, siromaštvo, ekonomska nejednakost i diskriminacija. Kao jedan od primjera naveli su BBC emisiju Blue Planet, koja je motivirala 83 % ispitanika na neku vrstu akcije, poput smanjenja korištenja plastike za jednokratnu upotrebu.
Dvije trećine Europljana pokazale su interes za sadržaj koji je vezan za aktualna društvena pitanja. Informativni program prati sve više korisnika, pri čemu njih 56 % dokumentarne filmove navodi kao žanr koji je sadržajno najviše napredovao. Osim toga, u vrijeme kada je fraza fake news postala glavna tema, vrijednost TV vijesti i dalje ostaje ključna. Gotovo tri četvrtine (74 %) Europljana ocjenjuje TV kao jedan od njihovih najpouzdanijih izvora za vijesti.
Današnja publika razvija se upravo uz ono što vide na ekranu. Istraživanje pokazuje da 73 % Europljana tvrdi da je televizija poboljšala njihove životne vještine - bilo da je riječ o učenju novog jezika, isprobavanju novog sporta ili volontiranju.
Isto tako, jedna četvrtina ispitanika želi putovati na nova odredišta koja prethodno ne bi uopće razmatrali kao destinaciju nakon što su ih vidjeli na TV-u, a njih 38 % ohrabrilo se isprobati nove recepte iz drugih kultura. Među njima se nalazi 41 % korisnika Smart TV-a, što nam govori da televizori s omogućenim internetom poboljšavaju korisničko iskustvo gledanja.
Dok televizija potiče gledatelje da pomiču svoje granice i iskušavaju nove stvari, ona također ostaje važan faktor prilikom odmaranja. Jedna četvrtina korisnika smatra da gledanje televizije doprinosi njihovu općem mentalnom blagostanju, dok jedna trećina navodi da je to njihov glavni način opuštanja.
Istraživanje također pokazuje da je televizija još uvijek prirođeno socijalno iskustvo, a polovica korisnika vrijeme provedeno zajedno gledajući televiziju smatra kvalitetno iskorištenim obiteljskim vremenom. Ustvari, više od jedne trećine (34 %) Europljana smatra da je TV stvorio neke od njihovih najjačih zajedničkih uspomena, posebno prilikom ključnih sportskih događanja ili vijesti, dodatno pojačavajući televiziju kao platformu za pozitivna zajednička iskustva.
„Naša najnovija istraživanja pokazuju trajni učinak i privlačnost koju televizija ima na publiku, a mi smo i dalje posvećeni inovacijama usmjerenim na korisnike koji preispituju ulogu koju TV igra u našim domovima. Inovacije isporučujemo kroz proizvode kao što je revolucionarni QLED 8K asortiman, koji pruža impresivnu kvalitetu slike, elegantan dizajn i pametne značajke, što nam daje osnovu za stvaranje novog, prilagođenog doživljaja gledanja. Kombinacija većih i boljih ekrana, s pametnijim i raznovrsnijim sadržajem, televiziji daje moć utjecaja na naše poglede na niz tema“, rekao je Nathan Sheffield, direktor TV i AV segmenta Samsung Europe.