Instagram polako i vrlo oprezno uvodi oglase na svoju platformu, koji su za trenutno dostupni samo na području SAD-a, a koji bi uskoro mogli doći i u ostatak svijeta.
Za razliku od Facebooka, Instagram ima drugačiji pristup oglašavanju. Aktivno rade s brandovima i pažljivo puštaju oglase u javnost, te prikupljaju informacije od samih korisnika. Za sada oglasi ne izgledaju napadno ili dosadno, već se dobro uklapaju u ostatak Instagramove zajednice, a jedini način kako primijetiti oglas je u mala ikona u gornjem desnom kutu.
Instagram će tako predstaviti tri alata, Account insights, Ad insights, te Ad staging. Kontrolna ploča će sadržavati sve informacije o uspješnosti brandova na Instagramu, odnosno moći će vidjeti koliko je kvalitetna njihova komunikacija s fanovima putem fotografija i videa. Pomoću ovih alata brandovi će pratiti reakcije na postove i kampanje, te će moći saznati koje je najbolje vrijeme za objavljivanje postova.
Trenutno, samo postojeći oglašivači će imati prilike isprobati nove oglašivačke alate, a iz kompanije ističu kako će krajem godine omogućiti i drugima korištenje, no nije navedeno u kojim će zemljama biti dostupno.
Izvor Instagram, Foto AFP