Oglašivači na Instagramu uskoro dobivaju alate za praćenje statistika

Instagram polako i vrlo oprezno uvodi oglase na svoju platformu, koji su za trenutno dostupni samo na području SAD-a, a koji bi uskoro mogli doći i u ostatak svijeta.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 22.08.2014. / 09:46

Oglašivači na Instagramu uskoro dobivaju alate za praćenje statistika

Instagram polako i vrlo oprezno uvodi oglase na svoju platformu, koji su za trenutno dostupni samo na području SAD-a, a koji bi uskoro mogli doći i u ostatak svijeta. 

Za razliku od Facebooka, Instagram ima drugačiji pristup oglašavanju. Aktivno rade s brandovima i pažljivo puštaju oglase u javnost, te prikupljaju informacije od samih korisnika. Za sada oglasi ne izgledaju napadno ili dosadno, već se dobro uklapaju u ostatak Instagramove zajednice, a jedini način kako primijetiti oglas je u mala ikona u gornjem desnom kutu. 

Instagram će tako predstaviti tri alata, Account insights, Ad insights, te Ad staging. Kontrolna ploča će sadržavati sve informacije o uspješnosti brandova na Instagramu, odnosno moći će vidjeti koliko je kvalitetna njihova komunikacija s fanovima putem fotografija i videa. Pomoću ovih alata brandovi će pratiti reakcije na postove i kampanje, te će moći saznati koje je najbolje vrijeme za objavljivanje postova. 

Trenutno, samo postojeći oglašivači će imati prilike isprobati nove oglašivačke alate, a iz kompanije ističu kako će krajem godine omogućiti i drugima korištenje, no nije navedeno u kojim će zemljama biti dostupno.

Izvor Instagram, Foto AFP

Oglašivači na Instagramu uskoro dobivaju alate za praćenje statistika

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti