Postanite fan na Facebooku ako već niste!
tri vijesti o kojima se priča


SEO (Search Engine Optimization) odnosno optimizacija web stranica za tažilice je jedna od kategorija koja se najčešće mijenja, ovo je deset stvari koje možda radite, a nikako ne biste smjeli...
Google gotovo stalno radi na mijenjanju algoritama koji indeksiraju internet stranice i na osnovu „skeniranja“ sadržaja potom ih kategorizira u rezultatima pretrage za određeni termin ili pojam koji korisnici traže putem najpopularnije web tražilice. Naravno, svi oni koji održavaju web stranice, s naglaskom na SEO, vječno se sudaraju s pitanjem – kako biti što bolje pozicioniran u rezultatima pretrage ili ako je moguće biti prvi?
Da je jednostavno, nije, jer Googleovi „roboti“ i „spideri“ u obzir uzimaju brojne parametre web stranica koje je potrebno uskladiti s pravilima, kako biste dohvatili što bolju poziciju. Kako, dakle, „posložiti“ svoju web stranicu kako bi se uklopila u gabarite koje traži Google? Temeljitom analizom, strukturom koja je ispravna, sadržajem koji je unikatan? Ili na neki drugi način? Kako se mijenjaju algoritmi, tako se mijenjaju i zahtjevi...
Uvriježeno je mišljenje kako se sve vrti oko sadržaja, bolje rečeno unikatnog sadržaja koji mora postati vaša komparativna prednost u odnosu na konkurenciju, što je zapravo vrlo blizu istini, iako se i ta famozna relevantnost sadržaja u posljednje vrijeme sasvim drugačije vrednuje. Uglavnom, u ovoj infografici možete pogledati deset taktika za SEO optimizaciju koje su se nekada koristile, a danas su sasvim nevažne, dapače, poželjno ih je izbjegavati...