Ovo je deset zastarjelih SEO taktika za optimizaciju web stranica koje ne smijete koristiti

SEO (Search Engine Optimization) odnosno optimizacija web stranica za tažilice je jedna od kategorija koja se najčešće mijenja, ovo je deset stvari koje možda radite, a nikako ne biste smjeli...

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 14.04.2014. / 08:05 komentari
Ovo je deset zastarjelih SEO taktika za optimizaciju web stranica koje ne smijete koristiti

Postanite fan na Facebooku ako već niste!

tri vijesti o kojima se priča MMS poruke, ilustracija Još jedan sigurnosni propust Počele su mu stizati poruke s nepoznatog broja, a onda je otkrio njihove stvarne pošiljatelje Xiaomi YU7 Na struju Potražnja za ovim automobilima je nevjerojatna, a uskoro napokon stižu i u Europu Volkswagen Nova opcija Odluka koja se vozačima neće svidjeti: Želite ići brže? Morat ćete to dodatno platiti

SEO (Search Engine Optimization) odnosno optimizacija web stranica za tažilice je jedna od kategorija koja se najčešće mijenja, ovo je deset stvari koje možda radite, a nikako ne biste smjeli...

Google gotovo stalno radi na mijenjanju algoritama koji indeksiraju internet stranice i na osnovu „skeniranja“ sadržaja potom ih kategorizira u rezultatima pretrage za određeni termin ili pojam koji korisnici traže putem najpopularnije web tražilice. Naravno, svi oni koji održavaju web stranice, s naglaskom na SEO, vječno se sudaraju s pitanjem – kako biti što bolje pozicioniran u rezultatima pretrage ili ako je moguće biti prvi?

Da je jednostavno, nije, jer Googleovi „roboti“ i „spideri“ u obzir uzimaju brojne parametre web stranica koje je potrebno uskladiti s pravilima, kako biste dohvatili što bolju poziciju. Kako, dakle, „posložiti“ svoju web stranicu kako bi se uklopila u gabarite koje traži Google? Temeljitom analizom, strukturom koja je ispravna, sadržajem koji je unikatan? Ili na neki drugi način? Kako se mijenjaju algoritmi, tako se mijenjaju i zahtjevi...

Uvriježeno je mišljenje kako se sve vrti oko sadržaja, bolje rečeno unikatnog sadržaja koji mora postati vaša komparativna prednost u odnosu na konkurenciju, što je zapravo vrlo blizu istini, iako se i ta famozna relevantnost sadržaja u posljednje vrijeme sasvim drugačije vrednuje. Uglavnom, u ovoj infografici možete pogledati deset taktika za SEO optimizaciju koje su se nekada koristile, a danas su sasvim nevažne, dapače, poželjno ih je izbjegavati...  

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti