Ovo je najveći problem modernih tehnoloških kompanija

U nedavnom intervjuu Appleov izvršni direktor Tim Cook rekao je što je najveći problem modernih tehnoloških kompanija

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 19.03.2015. / 09:41 komentari
Ovo je najveći problem modernih tehnoloških kompanija

Posljednjih godina brojni tehnološki analitičari i novinari pod povećalom prate svaki pokret Tima Cooka te je dio njih bio uvjeren kako smireni Cook ne može uspješno zamijeniti temperamentnog Jobsa. No, Cook je dokazao suprotno te, usprkos jednom turbulentnom razdoblju tijekom kojeg je vrijednost dionica kompanije osjetno smanjena, uspješno upravlja kompanijom iza koje je najbolji kvartal u povijesti. U nedavnom intervjuu za Fast Company Cook je otkrio što smatra najvećim problemom modernih tehnoloških kompanija i koja je tajna Appleovog poslovanja zahvaljujući kojoj godinama uspješno posluju. On tako kaže kako je najveći problem tehnoloških kompanija opsjednutost velikim brojkama – brojem klikova, brojem aktivnih korisnika i brojem prodanih proizvoda te je dodao kako je ta opsjednutost 'gotovo poput bolesti'.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Steve Jobs nikada se nije opterećivao brojkama, već je osnivač Applea imao druge prioritete – on je uvijek bio fokusiran na razvoj najboljih proizvoda. Umjesto da razmišljaju o brojkama (iako se i Apple na svojim konferencijama često hvali brojevima korisnika i posjetitelja u njihovim trgovinama, udjelom na tržištu i slično), Cook napominje kako se u Appleu uvijek pitaju mogu li s novim proizvodom donijeti 'značajan doprinos društvu' te ako njihova tehnologija ne donosi neku veliku razliku, onda odustaju od njenog razvoja. Više o Appleovoj poslovnoj strategiji i Steveu Jobsu trebali bi saznati uskoro u knjizi 'Becoming Steve Jobs' koja bi se u prodaji trebala pojaviti krajem ovog mjeseca i za koju u Appleu kažu da donosi najbolji uvid u život Stevea Jobsa. 

Foto: AFP

Vezane vijesti