Scarlett Johansson glumi u novoj reklami za sok koji ljudi mogu sami složiti, a koja neće ugledati svijetlo dana na Superbowlu jer se Fox “boji Coca Cole i Pepsija”. Možda je ovo i dobra taktika za SodaStream jer ja reklama već sada postala viralna, baš onako kako je to očekivala seksepilna Scarlett u videu.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Daniel Birnbaum, CEO SodaStreama, za USA Today je istaknuo kako ne razumije čega se boji FOX, te kako je sasvim normalno da se u reklamama spominju konkurenti. “Ovakve stvari se događaju u Kini, razočaran sam kao Amerikanac.”

Sve u svemu, Scarlett zna kako napraviti viralnu reklamu, pa tako sasvim ironično SodaStream dobiva ono što je htjela — pravi viral.