Peter Chou: Android, Windows Phone i bolji marketing vratit će HTC tamo gdje mu je mjesto

Peter Chou vjeruje da je HTC sposoban popraviti marketinške nedostatke iz prethodne godine, nastaviti s inovacijama i kvalitetnim dizajnom, te se zadržati među vodećim svjetskim proizvođačima smartphoneova.

Zimo
Zimo
Matija Zlatarek | 20.02.2013. / 11:20 komentari
Peter Chou: Android, Windows Phone i bolji marketing vratit će HTC tamo gdje mu je mjesto

Peter Chou vjeruje da je HTC sposoban popraviti marketinške nedostatke iz prethodne godine, nastaviti s inovacijama i kvalitetnim dizajnom, te se zadržati među vodećim svjetskim proizvođačima smartphoneova. Nakon jučerašnjeg predstavljanja novog flagship uređaja HTC One, izvršni direktor HTC-a dao je intervju za The Verge čije najzanimljivije dijelove vam donosimo u nastavku.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

Chou je istaknuo da je bilo potrebno stvoriti izvrstan proizvod s mnogo inovacija, koji će se nalaziti u vrhu ponude smartphone uređaja. HTC je i prije imao takve uređaje, ali nije uspio komunicirati s ljudima koji stvarno znaju i cijene njihove proizvode. Kako je već poznato, upravo će marketing biti najvažniji dio HTC-ove strategije za ovu godinu.

'HTC ne pokušava stvoriti široki brand, već pokušava biti vrlo pametan i spretan proizvođač koji će se u interakciju uključiti u prvom redu s onima za koje vjeruju da su njihovi najvažniji, odnosno temeljni korisnici', rekao je Chou. 'Takvi naši korisnici strastveni su u svojim uvjerenjima i traže diferencijaciju. Oni žele nešto drugačije od mainstreama, poštuju inovacije, cijene kvalitetan dizajn i korisničko iskustvo koje nudimo', nadodao je.

'Kao tvrtka, mi doista želimo ponuditi nešto jedinstveno i diferencirano, a upravo nam HTC Sense pomaže da navedeno učinimo', istaknuo je.

Peter Chou naglasio je da se HTC nalazi u izvrsnom partnerstvu s Googleom i Microsoftom, te da ne preferiraju niti jedan operativni sustav, odnosno - zadovoljni su s Androidom i Windows Phoneom i sretni što korisnicima mogu ponuditi takvu mogućnost odabira. Ipak, Ubuntu, Firefox OS ili Tizen zasad nisu u razmatranju.

Chou je naglasio da HTC ima interesa na tržištu tableta, neovisno o platformi (Windows 8, Windows RT, Android), ali prije predstavljanja svog uređaja dobro će razmisliti kako se mogu razlikovati od konkurenata.

Vezane vijesti