Polar pivo svojim hladnjacima blokira signal mobilnim uređajima

Nakon što smo nedavno imali prilike čuti za čašu koja samostalno stoji samo ako je poduprta mobilnim telefonom, Polar pivo iz Brazila osmislilo je sličan način novog povezivanja ljudi u kafićima u kojem potiču ljude da više međusobno razgovaraju, a manje koriste telefone u društvu.

Zimo
Zimo
Filip Šturman | 07.09.2013. / 10:30 komentari
Polar pivo svojim hladnjacima blokira signal mobilnim uređajima

Gdje kod se danas našli ili otišli, bilo da je riječ o kafiću, restoranu ili pak na ulici, ljudi su u sve većoj mjeri zaokupljeni vlastitim mobilnim telefonima, a manje svijetu koji se odvija pored njih. Nekad se pričalo o otuđivanju ljudi koji sve češće ostaju unutar vlastita doma i putem računala i interneta obavljaju stvari koje je inače trebao fizički pomak i kontakt. Danas smo svjedoci kako je taj trend evoluirao pa dok koračamo ulicom ili ispijamo kavu jednom nogom kročimo po virtualnom svijetu, a drugom pokušavamo ne postati asocijalni.  

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Nakon što smo nedavno imali prilike čuti za čašu koja samostalno stoji samo ako je poduprta mobilnim telefonom, Polar pivo iz Brazila osmislilo je sličan način novog povezivanja ljudi u kafićima u kojem potiču ljude da više međusobno razgovaraju, a manje koriste telefone u društvu. Svoje pivo nude u malim prijenosnim hladnjacima koji na dnu imaju blokator signala razvijen u suradnji s agencijom koja razvija slične proizvode za zatvore kako bi spriječili komunikaciju zatvorenika sa vanjskim svijetom. The Polar Cell Phone Nullifier djeluje u promjeru od 1,5m od hladnjaka unutar kojeg se svi GSM i Wi-Fi signali prekidaju te nije moguće primiti ili obaviti poziv, spojiti se na Internet niti poslati SMS.

Postavlja se pitanje je li ovo zaista toliko zabrinjavajući trend i može li imati dugoročnije efekte, no u svakom slučaju zanimljiv je to marketinški potez Polara, čime su zaradili globalnu svjesnost o njihovom brendu i to na način koji bi mogao potaknuti pojedince i grupe ljudi da razmisle o vlastitim navikama.

Vezane vijesti