Projekt Generacija Next započeo edukacijom više od 50 mentora mladih STEM-ovaca diljem Hrvatske

Edukacijom mentora započinje praktična faza programa Generacija Next, u kojoj će se do kraja školske godine realizirati 39 projekata koje je odabrao stručni žiri.

Martina Čizmić | 13.09.2018. / 15:57 komentari
Generacija Next (Foto: HT) (Foto: HT)

Prvom u nizu radionica za mentore pod nazivom Start Smart with IoT jučer je u Zagrebu započela praktična faza ovogodišnjeg donacijskog programa Generacije Next, kojim Hrvatski Telekom potiče mlade i čitavo društvo na usvajanje novih znanja i realizaciju praktičnih projekata iz STEM područja.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

Radionice su namijenjene za više od 50 mentora projekata koje je stručni žiri programa Generacija Next odabrao u srpnju na temelju pristiglih prijava iz svih krajeva Hrvatske. Mentori će na radionicama steći dublji uvid u primjenu tehnologije interneta stvari (IoT) kroz najsuvremeniju edukacijsku platformu Arduino, što će im omogućiti kvalitetniju realizaciju prijavljenih projekata i strukturiranu edukaciju mladih koji će kroz ovu školsku godinu realizirati projekte. Edukacije za mentore se ovog tjedna, osim u Zagrebu, održavaju u Rijeci, Puli, Daruvaru i Osijeku i to u Politehnici Pula Visokoj tehničko-poslovnoj školi, riječkom Centru tehničke kulture, daruvarskoj Tehničkoj školi i osječkoj Osnovnoj školi Franje Krežme.

Ovogodišnji donacijski program Generacija Next tražio je najbolje projekte iz dvije kategorije - Digitalne inovacije uz IoT i Istraživački znanstveni projekti. U kategoriji Digitalne inovacije uz IoT stručni žiri odabrao je 39 projekata, koji imaju perspektivu primjene u obrazovanju, zdravstvu, prometu i području šire društvene odgovornosti. U kategoriji Istraživački znanstveni projekti odabrano je pet projekata.

Ponosna sam što smo prva kompanija koja je prepoznala važnost poticanja STEM edukacije, a programom GeneracijaNext nastavljamo poticati STEM revoluciju u Hrvatskoj. Naš donacijski natječaj u potpunosti je usmjeren talentiranim mladim ljudima koje oduševljava potencijal STEM tehnologija. Institucijama čije je projekte odabrao ugledni stručni žiri osiguravamo mentorstvo kako bi uspješno realizirali svoje ideje, a u svibnju planiramo veliku izložbu realiziranih učeničkih radova, izjavila je Nina Išek Međugorac, predsjednica žirija i direktorica Korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma.

Donacijskim programom Generacija Next Hrvatski Telekom ove godine sa 900.000 kuna podržava razvoj projekata baziranih na praktičnoj primjeni znanja iz STEM područja. Jačanje znanja i vještina iz STEM segmenta ključno je za poticanje inovativnog i pametnog društva koje može iskoristiti puni potencijal postojeće tehnologije.

Od pokretanja programa 2004. godine, Hrvatski Telekom je s gotovo 10 milijuna kuna podržao ostvarivanje oko 300 projekata koji su pozitivno doprinijeli različitim segmentima društva.
Ove godine članovi Povjerenstva natječaja su ugledni predstavnici akademskog, političkog, društvenog života te poduzetništva: Tome Antičić, državni tajnik u MZIO, Bernard Gršić, državni tajnik SDURDD-a, Maruška Vizek, ravnateljica Ekonomskog instituta u Zagrebu, Goran Kezunović, ravnatelj CARNET-a, Mislav Grgić, dekan FER-a, Zvonimir Guzović, dekan FSB-a, Neven Vrček, dekan FOI-a, Ivica Puljak s FESB-a, Luka Arbus, direktor tvrtke Pet minuta, Damir Sabol, osnivač tvrtke Photomath, Marko Matijević, osnivač portala srednja.hr i mirovina.hr, Paolo Zenzerović iz IRIM-a, Saša Kramar, član Uprave za poslovne korisnike HT-a, Ana Pauzar, direktorica online poslovanja HT-a te Nina Išek Međugorac, direktorica Odjela korporativnih komunikacija HT-a.

Vezane vijesti