Propala revolucija: "Telefon budućnosti" podržalo je samo 29 ljudi

Meizuov Zero zanimljiv je i neobičan uređaj koji nema fizičkih tipki niti priključaka – nema utora za SIM kartice, rupica za zvučnike, priključka za punjenje niti izlaz za slušalice

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 06.03.2019. / 14:54 komentari
Meizu Zero (Foto: Meizu) (Foto: Meizu)

U posljednjih pola godine predstavljene su zanimljive inovacije na mobilnom tržištu – telefoni s pop-up prednjim kamerama i kliznim mehanizmom u kojem su skrivene kamere, pojavili su se prvi uređaji s rupicom u zaslonu u kojem je smještena kamera, a napokon smo dočekali i savitljive telefone. Jedan od takvih inovativnih uređaja bio je i Meizuov model Zero, smartphone bez fizičkih tipki i priključaka – ne samo da nema izlaza za slušalice, već nema niti priključaka za punjenje telefona, rupica za zvučnike pa čak niti utor za SIM kartice.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Da telefon nema izlaza za slušalice već smo navikli, no nemogućnost korištenja klasičnih SIM kartica i povezivanje s punjačem do sada još nismo vidjeli (naravno, postoji mogućnost bežičnog punjenja telefona, no takvi telefoni i dalje se mogu puniti i putem kabela). Na nekim internetskim stranicama čak smo mogli pročitati da je ovo budućnost mobilne industrije jer će se uređaji ionako puniti i povezivati potpuno bežično, no čini se kako korisnici ipak još nisu spremni za takvu budućnost.

Meizu Zero (Foto: Meizu) Meizu Zero nema tipki, priključak za punjenje baterije, klasičan zvučnik niti utor za SIM karticu

Meizu je krajem siječnja pokrenuo crowdsourcing kampanju na stranici Indiegogo čiji je cilj bio prikupiti 100 tisuća dolara s prodajom dva modela Zeroa – cijena "ekskluzivnog inženjerskog modela" iznosila je 1299 dolara, dok se "ekskluzivni pionirski model" nudio po cijeni od 2999 dolara. Kampanja je završila neuspjehom te je od željenih 100 tisuća dolara prikupljeno manje od polovice. Ukupno je kampanju i telefon budućnosti podržalo samo 29 ljudi, što možda i ne čudi kada razmislimo kakvi se telefoni danas mogu kupiti za te cifre.

Izvršni direktor kompanije Jack Wong komentirao je kako Meizu ionako nikada nije namjeravao masovno proizvoditi ovaj uređaj te je to više bio razvojni projekt odjela za istraživanje i razvoj s kojim su se malo poigrali u marketingu.

Izvor: Tom`s gude
 

Vezane vijesti